BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a kkv-k

Kevés idegesítőbb dolog van az ügyfelek számára, mint amikor hosszasan kell várakozni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít lecsökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.

A telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező cégeknél óhatatlanul előfordul, hogy az ügyfeleik, partnereik ugyanakkor próbálnák ügyeiket intézni. Ekkor a hívó a legtöbbször egy sablonos tájékoztató szöveget hall, amivel arról győznék meg a kötelező tájékoztatás mellett, hogy a várakozás ellenére az ügyfél a legfontosabb. A frusztráló helyzetben bármennyire is megnyugtatónak szánják a tájékoztató szöveget, ez sokszor ellentétes hatást ér el: a felbosszantott ügyfeleknél megnő az esélye az elvesztésüknek, amit még tetézhet az is, hogy a negatív ügyfélélmény miatt rossz hírét keltik a cégnek – írja közleményében az MCN Telecom.

A hazai kis- és középvállalkozások (kkv) számára így komoly versenyelőnyt jelenthet, ha képesek hatékonyan megszervezni az üzleti kommunikációjukat. Az MCN Telecom új funkciót adott a virtuális alközponthoz, amely lehetővé teszi, hogy csökkentse a várakozási időt az ügyfél számára egy adott kollégához, akivel már előzőleg kapcsolatba lépett. Ez a cég közlése szerint ingyenes opció segít a vállalkozásoknak elkülöníteni a már nem először telefonáló potenciális és a meglévő ügyfelektől érkező hívásokat az összes többi bejövő hívástól – ezzel a valós üzleti haszonnal kecsegtető hívók számára gyorsabb kiszolgálást, magasabb ügyfélélményt tudnak biztosítani a vállalatok.

Fotó: Shutterstock

„Az MCN Telecom Virtuális alközpont szoftverének fő előnye, hogy már most több mint 200 funkciót tartalmaz, de a jövőben tovább tervezzük bővíteni a felhasználói lehetőségek körét. Emellett megkezdjük a Call Tracking szolgáltatás fejlesztését, amit távközlési platformokon fogunk telepíteni és értékesíteni mind az öt országban, ahol jelen vagyunk” – idézik a cég vezérigazgatóját, Alexander Melnikovot.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.