A telefonos ügyfélszolgálattal rendelkező cégeknél óhatatlanul előfordul, hogy az ügyfeleik, partnereik ugyanakkor próbálnák ügyeiket intézni. Ekkor a hívó a legtöbbször egy sablonos tájékoztató szöveget hall, amivel arról győznék meg a kötelező tájékoztatás mellett, hogy a várakozás ellenére az ügyfél a legfontosabb. A frusztráló helyzetben bármennyire is megnyugtatónak szánják a tájékoztató szöveget, ez sokszor ellentétes hatást ér el: a felbosszantott ügyfeleknél megnő az esélye az elvesztésüknek, amit még tetézhet az is, hogy a negatív ügyfélélmény miatt rossz hírét keltik a cégnek – írja közleményében az MCN Telecom.
A hazai kis- és középvállalkozások (kkv) számára így komoly versenyelőnyt jelenthet, ha képesek hatékonyan megszervezni az üzleti kommunikációjukat. Az MCN Telecom új funkciót adott a virtuális alközponthoz, amely lehetővé teszi, hogy csökkentse a várakozási időt az ügyfél számára egy adott kollégához, akivel már előzőleg kapcsolatba lépett. Ez a cég közlése szerint ingyenes opció segít a vállalkozásoknak elkülöníteni a már nem először telefonáló potenciális és a meglévő ügyfelektől érkező hívásokat az összes többi bejövő hívástól – ezzel a valós üzleti haszonnal kecsegtető hívók számára gyorsabb kiszolgálást, magasabb ügyfélélményt tudnak biztosítani a vállalatok.
„Az MCN Telecom Virtuális alközpont szoftverének fő előnye, hogy már most több mint 200 funkciót tartalmaz, de a jövőben tovább tervezzük bővíteni a felhasználói lehetőségek körét. Emellett megkezdjük a Call Tracking szolgáltatás fejlesztését, amit távközlési platformokon fogunk telepíteni és értékesíteni mind az öt országban, ahol jelen vagyunk” – idézik a cég vezérigazgatóját, Alexander Melnikovot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.