BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A kínai piacon erősített a BMW

A német autógyártó konszern Kínában 15,5 százalékkal növelte eladásait, Európában és Németországban azonban csökkentek januárban.

A kínai piacon elért értékesítési sikereinek köszönhetően eladásai növelésével kezdte az évet a BMW AG autógyártó konszern.

A BMW konszern januárban 149 ezer BMW márkájú autót értékesített, 0,8 százalékkal többet mint 2018 januárjában.

Fotó: AFP

Kínában eladásai 15,5 százalékkal növekedtek, Európában és hazai piacán, Németországban azonban csökkentek.

A BMW konszern a BMW, Mini és Rolls-Royce márkákból együttesen 170 ezer autót értékesített januárban, 0,5 százalékkal többet mint egy évvel korábban.

A BMW eladásai szerény növekedésével nem tudta behozni lemaradását a prémium kategóriában piacvezető Mercedes-Benz mögött, holott az 6,7 százalékkal kevesebb, 180 ezer autót értékesített januárban. A prémium kategória harmadik nagy piaci szereplője, az Audi 144 ezer autót adott el januárban, 3 százalékkal kevesebbet az egy évvel korábbinál.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.