A cég termékeiből 6,790 milliárd doboznyi fogyott világszerte 2018-ban, ami 7,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit.
A tavalyi jó eredmény egyik fő oka a Red Bull márkák erős indiai értékesítése volt, ahol 30 százalékkal nőttek az eladások 2017-hez képest. Brazíliában 22 százalékkal, Kelet-Európában ugyancsak 22 százalékkal, Észak-Európában és Németországban pedig egyaránt 12 százalékkal növelte forgalmát a vállalat.
Az 1987-ben alapított cég honlapján az szerepel, hogy a Red Bull a múlt év végén 171 országban 12 239 alkalmazottat foglalkoztatott, egy évvel korábban szintén 171 országban 11 886-ot.
A Red Bull konszern 49 százalékban Dietrich Mateschitz cégalapító tulajdona, további 49 százalék egy thaiföldi üzletemberé, a fennmaradó két százalék annak fiáé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.