A nagyvállalati kategóriában a Decathlon, míg a kis- és középvállalati kategóriában a Lumenet nyerte el a rangos elismerést, az Év internetes kereskedője díját ebben az évben. A szervezők pénteki közleménye szerint idén 48 ezren szavaztak a több mint 600 jelöltre, vagyis a nagykorú internetezők csaknem 1 százaléka kapcsolódott be az eseménybe.
Tavaly az internetes kereskedelem forgalma 23 százalékkal bővült, elérve a 669 milliárd forintot – írták az eNET Internetkutató Kft. adataira hivatkozva.
Az ágazat fejlődését és új megoldásait a fogyasztói igények ösztönzik – hangsúlyozta a versenyt főtámogatóként segítő Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. Eölyüs Endre ugyanakkor kihívásnak látja, hogy az ősztől kötelező ügyfél-hitelesítés után erősebb védelem alatt kell az ügyfélélményt biztosítani – írták.
Az Év internetes kereskedője díjat idén a 13. alkalommal ítélték oda. Az elismeréseket a 3 szervező társaság, az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft., a Dialogue Creative Company és a Ecommerce Hungary adta át. A fődíjak mellett a legjobb logisztika, a legjobb felhasználói élmény és a legjobb omnichannel (többcsatornás értékesítés), valamint a környezetvédelmi kategóriában is elismeréseket osztottak ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.