A Ford az idei év első európai haszongépjármű-márka Európában – derül ki a Ford Magyarország közleményéből.
Roelant de Waard, a vállalat európai részlegének marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke félévértékelő tájékoztatóján kiemelte:
Bár a COVID19 helyzet komoly nehézséget okozott az európai autógyártásban a második negyedévben, az új Ford Puma és Kuga eladásai remekül indultak, és a hibrid változatok az értékesítés több mint 50 százalékát teszik ki. A 3. negyedévben tovább erősítjük a Ford elektromos kínálatát a Fiesta és Focus EcoBoost Hybrid modellekkel.
A vállalat 168.651 (51,4 százalékkal kevesebb) járművet értékesített a második negyedévben 20 hagyományos európai piacán, ami 7,1 százalék piaci részesedést jelent.
Az év első felében továbbra is a Ford az első európai haszongépjármű-márka, és a második negyedévben 13,8 százalékra növelte piaci részesedését 20 hagyományos európai piacán.
A márkakereskedések most Európa-szerte kinyitottak, és az iparág hónapról hónapra erősödik: májusról júniusra 78 százalék volt a növekedés.
Ugyanebben az időszakban a Ford növekedése 95 százalék volt, felülmúlva ezzel az iparág átlagértékét.
A Ford 59.521 (40,0 százalék visszaesés) haszongépjárművet értékesített a negyedévben; a flottaértékesítések magas aránya miatt ezt az üzletágat kevésbé érintette a koronavírus-járvány.
A Ford 109.129 (56,0 százalékkal kevesebb) személyautót értékesített a második negyedévben 30.668 darabbal a Ford Focus volt a legnépszerűbb Ford-modell a negyedévben, amit a Fiesta (26.015) és a Transit/Tourneo Custom (25.428) követett.
Az új Kuga PHEV (Plug-In Hybrid) erősen indított:
jelenleg a teljes értékesítés 51,1 százalékát ez a változat teszi ki. Júniusban a Kuga volt Dánia legnagyobb darabszámban eladott autója 45.891 eladott autóval Németország volt a Ford legerősebb piaca a második negyedévben.
A Ford továbbra is az Egyesült Királyság legnépszerűbb márkája, mind a haszongépjármű-vek, mind a személyautók tekintetében. Júniusban a Transit volt a brit piac legkeresettebb járműve.
Remek kezdés: 13.080 Ford Kuga kelt el a második negyedévben. A vadonatúj Kuga PHEV az eladások 51,1 százalékát tette ki, ami világosan jelzi, hogy a piac jól fogadja az elektromos hajtásláncú autókat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.