Kötelezővé teszi a Starbucks az arcmaszk viselését az amerikai kávézóiban. A vállalat a járvány lassításának érdekében döntött a lépés mellett – írja az Agrofórum.
A Starbucks hozzátette, hogy a drive-through és az elviteles vásárláshoz nem szükséges maszkviselés. A hír bejelentésének napján
a kereskedés során 0,8 százalékot estek a Starbucks részvények árfolyama.
A The Wall Street Journal június elején még azt írta, hogy a franchise-ot üzemeltető vállalat még tovább csökkenti a dolgozók óraszámait. Az Agrofóum arról is beszámolt, hogy
az amerikai eladásokban érdemi visszapattanást leghamarabb ősztől vár egyébként a vállalat menedzsmentje.
Májusban alacsonyabb bérleti díjakat követelt a Starbucks, amely az új típusú koronavírus terjedése miatt került bajba az Egyesült Államokban és a világ több régiójában is. A járvány kitörése után a Starbucks egy időre bezárta a Kínában működő kávézói jelentős részét.
A Starbucks csaknem 16 ezer kávézót működtet Starbucks, Teavana, Seattle’s Best Coffee és Evolution Fresh márkanevek alatt. A cégnek 346 ezer alkalmazottja van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.