Eddig nem látott, új jelenséget generált a pandémia:
rekordot dönt az üzleti rendezvénypiacra épülő belföldi turizmus.
A nyári, szabadságolási szezonban általában csend és nyugalom van – ám az eddigi íratlan, főként megszokáson alapuló szabályt felülírta az igény és a realitás. Már a szeptember-október is kezd betelni a szállodákban - közölte az Eventrend.
Miután hónapokig home office-ból dolgozott az emberek nagy része, az irodai visszatéréssel az üzleti rendezvények is megjelentek, méghozzá tömeges számban. Valószínűleg a cégek a nagy korlátozások közepette nem feladtak, csak átütemeztek,
és most aki csak tudja, megtartja a csúsztatott eseményeit.
Nagyon sok lekérés érkezik a nyárra és szeptemberre-októberre is. Az általános tapasztalat eddig az volt, hogy a szabadságolási időszakra alig jön néhány lekérés,
idén viszont a nyár is nagyon intenzív, sok ajánlatot adunk ki
– számolt be az öt hazai szálloda üzemeltetéséért felelős Eventrend Hotels értékesítési és marketing igazgatója. Pázmándy Szilvia hozzátette: a cégekben nagy igény mutatkozik a személyes találkozókra (tréning, csapatépítés),
a pandémia után fontos a csapatot, a kollégákat újra együtt, egy helyen tudni, ahol a tudásmegosztás mellett fontosak a laza, szabadabb programok.
Számokra fordítva: az eddigi évekhez képest idén nyáron átlagosan 20 százalékkal több ajánlatkérés érkezett be az 5 szállodánkra. A negyedik hullámtól való félelem mérsékelhetően érezhető, egyelőre inkább arra koncentrálnak az ügyfelek, hogy még szeptemberig megvalósuljanak a rendezvényeik. Vagyis a főként privát események időszakában a nagyszámú üzleti megrendeléseknek is eleget kell tenni, ami egészen új jelenség a piacon.
A megnövekedett igény végre több munkát és egyben örömteli kimozdulást jelent a másfél éves hullámzásból, ám a korábbi, szükségszerű elbocsátások miatt jellemzően kevesebb dolgozó fogható/hívható be, ez pedig nagyobb kihívás elé állítja a szolgáltatókat.
A kulcs az azonnali alkalmazkodás képessége, amelyhez nagyfokú rugalmasság és profi szervezőkészség szükséges.
Az idén nyáron először tetten érhető változás a meglepő erején túl egyértelműen alátámasztja, hogy az online kapcsolattartás roppant praktikus – de csak rövidtávon; nem tudja pótolni a személyes találkozás fontosságát és az ezzel együtt járó hatékonyság egészét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.