A Lidl 2021–22-ben 1,3 milliárd fontot különített el a költségvetésében arra, hogy új üzleteket nyisson az Egyesült Királyságban. A bővítés a cég fejlesztéséért felelős igazgatója szerint eddig a terveknek megfelelően haladt, heti átlag egy új egység nyílt az idén a szigetországban, de ahhoz, hogy ezt az ütemet tarthassák, és megtalálják a legjobb helyszíneket, most a lakosság segítségét kérik. A hasznos tippekért jelentős „nyomravezetői díjat” ajánl a cég.
Az a közvetítő, aki egy új üzlet létesítésére alkalmas telket talál, a telek vételárának 15 százalékával gazdagodhat, aki pedig bérlésre alkalmas, jó helyen lévő ingatlanra bukkan, az első éves bérleti díj 10 százalékát teheti zsebre. A TRB becslése szerint ez akár 22 500 font, vagyis több mint 10 millió forint is lehet.
A Lidl 2025 végéig további 1100 egységet nyitna az Egyesült Királyságban, és a tervek szerint főként a következő városokban terjeszkedne:
Így vette saját kezébe a sorsát a Lidl: klímastratégia a fenntartható jövőértA Lidl Magyarország számára a fenntartható működés az egyik legfontosabb cél, a vállalat klímastratégiájának megalkotása és konkrét, a Science Based Targets módszertana szerint kitűzött klímacéljai révén most egy újabb fontos lépést tett a klímavédelemért. Az a cél a diszkontláncnál, hogy a működéséből származó kibocsátásokat 2030-ig 80 százalékkal csökkentsék a 2019-es szinthez képest. A hazai leányvállalat idén januártól kizárólag zöldenergiát használ. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.