Új ügyfélszolgálati modellt hozott létre az egyik legnagyobb hazai drogérialánc. A rendszer célja, hogy a vásárlók akár 24 órán belül, vagy annál kevesebb idő alatt választ kapjanak a kérdéseikre. A Rossmann a lépéssel munkahelyeket is teremtett, és a technikai hátteret is fejlesztette az elégedett ügyfelek érdekében.
„A értékesítésből érkező kollégákkal erősítettük meg az ügyfélszolgálatot, a lehetőséget olyan munkatársak számára biztosítottuk, akik azokban az üzletekben dolgoztak vidéken, amelyeket a korszerűtlenségük miatt kénytelenek voltunk bezárni, de mindenképpen szerettük volna komoly szaktudásuk és Rossmann-nal közös múltjuk miatt a továbbiakban is megtartani őket” – mondta a cég ügyvezetője, Flórián László.
Hozzátette, az új modellben fizikailag három különböző helyszínen dolgoznak a munkatársaik: a kaposvári irodában és az üllői központban home office és irodai munka kombinációjában, a nagykanizsai kollégák pedig távmunkában.
Az új feladatkörökhöz a Rossmann biztosított informatikai, fogyasztóvédelmi és kommunikációs átképzéseket is. A humán erőforrás fejlesztése mellett a vállalat az ügyfél-elégedettség érdekében technikai újításokat is bevezetett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.