Elsősorban az egyetemistákat és a középiskolásokat célozza a Stabilo Lounge Group által megálmodott és kivitelezett őszi kampánya, amelyben az egyik legnépszerűbb hazai formáció, a Valmar duó új dala és videoklipje is megszületik.
„A kreatív médiaeszközök, platformok használata specifikus, jelen esetben középiskolásokból, főiskolásokból álló célcsoportnál kifejezetten fontos. A Z generáció és a náluk is fiatalabb korosztály a videóközpontú felületeket részesítik előnyben, releváns és inkluzív tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak.
Ezenkívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a brand legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket.
A TikTok Hashtag Challenge-dzsel, kreatív kihívásokkal összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány egy mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük őket. Ez a megoldás lehetőséget ad arra, hogy a célcsoport saját nyelvén interpretálja az üzenetünket, amiről úgy gondoljuk, hogy sokkal erősebb engagementet teremthet” – mondta el Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.
A Stabilo, a Valmar és a Lounge Group együttműködésében létrejött kreatív koncepció és alapötlet az, hogy a kampányidőszak erejéig személyesebbé és szórakoztatóbbá tegyék a Stabilo point 88 tűfilc színpalettáját. Erre az időszakra új, játékos, szórakoztató neveket és jelentést kapnak a színek a márka célcsoportja és a Valmar segítségével. A művészek közül a dalszövegírók, rapperek köthetők leginkább a kézzel jegyzeteléshez, hiszen e műfaj sajátossága a pillanatnyi benyomásokból, ötletekből, témákból táplálkozó szövegírás.
Ezért a Valmar duó bevonásával és a kampányra írt számukkal mutatják be, hogy a Stabilo és a kreativitás mire képes együtt.
A Valmar a kampány keretében megalkotott egy új zenét és videoklipet, amelyet a tőlük jól megszokott stíluson és témán kívül a színek is inspiráltak. Ezenfelül a Valmar TikTok-tartalmakon keresztül felhívja követőit, hogy ők is inspirálódjanak a színekből, és adjanak új, egyedi, kreatív, asszociatív nevet kedvenc point 88 színüknek vagy írjanak néhány soros rapszöveget egy szín említésével és posztolják ki #stabiloszinesszavak hashtaggel a TikTokra.
A nyertesek személyesen találkozhatnak az énekesekkel, emellett izgalmas nyereményekkel gazdagodhatnak.
„Adott volt a TikTok-platform használata, ahol a havi felhasználók 60 százaléka 16 és 24 év közötti, ezen belül a Hashtag Challenge megoldás, amivel a kreatív koncepciót az influencerek bevonásával egy természetes és könnyed kihívás támogatja. Magyarországon a TikTok Hashtag Challenge-dzsel kapcsolatban minimális a tapasztalat, a trendek, a kihívások is igen gyorsan jönnek-mennek, de a kampány kidolgozása alatt egyre inkább körvonalazódott (kiszínesedett), így jelenleg ez a megfelelő tartalomtípus és megközelítés, ami sikerhez vezethet” – emelte ki a Lounge Group head of digital szakembere, Tóth Adrienne.
A Stabilo point 88 őszi kampánya október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart.
A kampány során mutatták be az együttműködés keretein belül készült új Valmar-dalt és a hozzá tartozó videoklipet. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, az Instagramon, a Facebookon, a YouTube-on, a Google-n. Ezenkívül a kampány időszakában jó néhány értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.