BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Szintet lép Közép-Európa első számú divatmárkája

Sanghajban nyitotta meg legújabb üzletét a Nanushka, amely már aktívan vizsgálja a japán, koreai, tajvani és más délkelet-ázsiai terjeszkedés lehetőségeit is.

Szeptemberben megnyílt a Nanushka állandó márkaboltja Sanghaj legjelentősebb bevásárlóközpontjában, az IAPM-ben. A 2013-ban átadott négyszintes komplexum luxusmárkák sorát kínálja a vásárlóknak, a cég közleménye szerint pedig már az üzletek közé bekerülni is hatalmas presztízs. A napi 13 órában nyitva tartó bevásárlóközpont élen jár az üzleti újítások terén is, például az éjszakai vásárlás koncepciójával. A Nanushka szeptemberben már a kínai digitális piacra is belép az Amazonnál is nagyobb ázsiai TMall online platformon működő dedikált webshop megnyitásával. A kínai üzletfejlesztés az év hátralévő részében is folytatódik – a következő boltot Csengtuban, Kína hatodik legnépesebb városában nyitják.

Nanushka
Fotó: Nanushka

Kínában óriási a verseny a legjobb luxus-bevásárlóközpontokban az üzlethelyiségekért, a legjobb márkák számára sem garantált a bejutás. Ez azért is jellemző, mert a kínai luxuskereskedelem az Európában megismert luxus retailhez képest nagyon más abban (is), hogy a vásárlás minden esetben bevásárlóközpontokban történik, nem pedig utcai üzletekben, mint ahogy például Párizsban vagy Londonban. 

„A sanghaji üzlet megnyitása csak egy kis lépés, ha az ázsiai piac mérete vagy a terjeszkedési ambícióink kontextusában nézzük. Kínában a következő öt évben számos további üzletet nyitunk, de már aktívan vizsgáljuk a japán, koreai, tajvani és más délkelet-ázsiai – különösen az indonéziai – terjeszkedés lehetőségeit is” – mondja Baldaszti Péter, a Vanguards alapítója és a Nanushka vezérigazgatója. 

A tizenöt éve alapított magyar divatmárka 2020 óta a Vanguards Fashion Group égisze alatt működik, s az utóbbi két évben a korábbi dinamikus növekedést és nagyra törő üzleti célokat is messze túlszárnyalta a cég. 

A Vanguards Baldaszti Péter, a Nanushka vezérigazgatója és a Nanushka befektetője, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által közösen alapított cégcsoport, amelynek vezetésével már több sikeres divatipari márka, így a szintén magyar Aeron és az olasz Sunnei is hódít nemzetközi piacokon.

A GB & Partners által kezelt EXIM Exportösztönző Magántőkealap általi befektetése óta a márka 60-ról 500-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát a világ 50 országában, és 2021-ben – a koronavírus-válság továbbgyűrűző hatásai ellenére – 12 milliárd forint árbevétellel és egymilliárd forint feletti nyereséggel zárta az évet. A cég 2022-es árbevétele várhatóan a 15 milliárd forintot is meghaladja.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.