Az idén újra neves és elismert szakértőkkel, valamint kiemelten aktuális, izgalmas témákkal találkozhatnak a Lounge Group élő szakmai podcastközvetítését figyelemmel kísérők. A Digital-Media Hungary konferenciához kapcsolódó látványos üvegstúdió a tavalyi konferencián debütált. Az átlátszó fal és a hangosítás révén a rendezvény mintegy kétezer résztvevője is élőben élvezheti az online sugárzott beszélgetéseket.
Az esemény első napján Abaházi Csabával, a Retro Rádió műsorvezetőjével a rádiózás, Fischer Gáborral, a TV2 programigazgatójával pedig a tévézés jövőjéről folyik a diskurzus, természetesen a podcastok és a Netflix árnyékában. A Z generációs véleményvezér Trunk Tamással az influenszerek felelős tartalomgyártását vitatja meg Juhász Bálint műsorvezető, míg Ilku Miklóssal, az Index.hu főszerkesztő-helyettesével a nyomtatott sajtó túlélési esélyeit boncolgatják. Az óriásplakátokban rejlő XXI. századi lehetőségekről Samu Tímea, a JCDecaux vezérigazgatója, a TikTok, a Snapchat és a Twitter hirdetési alternatíváiról pedig Sopov István, az Adaptive ügyvezetője nyilatkozik.
A második napon Radnai Péter újságíróval idézhetik fel a nézők az elmúlt 30 év médiatörténelmét, míg az ismert tévés, Szily Nóra a műsorvezetők és az influenszerek párhuzamát veszi górcső alá. Kovács András Péter segítségével a podcast műfaját ismerhetik meg alaposabban a hallgatók, míg Holló Márta korábbi tévés műsorvezető, most a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója a jövendőbeli médiaszakembereknek ad javaslatokat, hogy mire figyeljenek, ha érvényesülni szeretnének a hazai kommunikációs iparban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.