BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Hell most gyerekitallal akar új piaci szegmensbe betörni

A Hell az új italcsalád bevezetésével egy időben animációs kisfilmekkel is készül.

November közepétől Sunnywood Farms néven új, elsősorban gyerekeknek készülő termékcsaládot dobtak piacra. Magyarországon most először kerülnek újrahasznosítható alumíniumdobozos kiszerelésbe magas tejtartalommal rendelkező italok, amelyek csokoládé-, vanília- és eperízben lesznek elérhetőek. 

SunnyWood
Fotó: Well PR

„A magas tejtartalmú italok szegmensében már bizonyítottunk, hiszen négyéves Hell Ice Coffee márkánk kiváló minőséggel, széles termékportfólióval rendelkezik, és immáron számos országban piacvezető.

Úgy gondoltuk, a jegeskávé gyártásában szerzett tapasztalatainkat egy új kategóriában is kamatoztatjuk, hogy tovább bővülhessen az a fogyasztói kör, amely Szikszón, Európa egyik legmodernebb töltőüzemében készülő, kiváló minőségű, magas tejtartalmú termékeinket élvezni tudja. Ötéves tervezést követően alkottuk meg az elsősorban gyerekeknek szóló termékcsaládunkat, a Sunnywood Farmsot, mely nemcsak magas tejtartalmú ízesített italokkal lepi meg a gyerekeket, de egy komplett univerzumot is teremt, melyben vidám, tejes pillanatokat élhetnek át a farmot vezető bikával, Brunóval és barátaival” – mondta el a Sunnywood Farms bevezetése kapcsán Szekeres Dóra, senior brand manager. 

A Hell a központi költségvetésbe befizetett adóval, illetve a dolgozóknak nyújtott bér- és bér jellegű juttatásokon keresztül az egyik legtöbb pénzt fizette be az államkasszába az elmúlt több mint tíz évben. A márka exporttevékenysége egyre erősebb, már majdnem hatvan országban van jelen a Hell energiaital a boltok polcain. Indiában még piacvezető pozíciót is el tudott érni az alumíniumdobozos italok szegmensében. 

A Hell tárgyi eszközállománya, a szikszói a 80 milliárd forintos kapacitásbővítő beruházásával együtt a 2023-as tervek szerint megközelíti a 200 milliárd forintot. A cég az elmúlt három év nehéz világgazdasági környezetében építette fel Magyarország első alumíniumdobozos tejeskávé-üzemét. A múlt év végén a Hell cégcsoport 1369 főt foglalkoztatott.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.