Korábban a Világgazdaság is beszámolt a Primark első budapesti üzletének a megnyitójáról. Kedd reggel már a hivatalos nyitás előtti órákban óriási tömeg gyűlt össze a fast fashion cég bejárata előtt: annyian álltak sorban, hogy az egész első emeleten keresztül kellett a kordonokat kihelyezni, és a megnyitó után csak kisebb csoportokban tudták beengedni a várakozókat.
Volt olyan vásárló is, aki közel két órát várakozott ahhoz, hogy körbe tudjon nézni a Primark-üzletben. Az első napon a késő délutáni órákban sem adták fel: hosszú sorban álltak az emberek, sőt, a hivatalos esti kilenc órai zárás előtti percekben is sokan voltak a kasszák előtt. A friss képek alapján pedig nagyon úgy néz ki, hogy másnap is hasonló tömegjelenetekkel kellett számolniuk azoknak, aki megpróbálkoztak az ír kereskedelmi lánc boltjába bejutni. Kedd reggel már arról lehetett hallani, hogy három sor alakult ki a nyitás előtt, és a délutáni órákban is egyre többen álltak be a sorokba, igaz, voltak olyan beszámolók is, amelyek szerint 30-40 perc alatt be lehetett jutni az üzletbe.
Vasárnapig maradnak a kordonok, azt hallottam, mert várhatóan most pár napig akkora tömeg lesz, mint tegnap. De egész gyorsan halad a sor
– írta az egyik vásárló egy nyilvános Facebook-csoportban. Sokan azért voltak hajlandók akár hosszú ideig is sorban állni, mert attól tartanak, hogy a kinézett termékből már nem marad. Egy Primark-dolgozótól azonban megtudtuk, hogy
nem kell aggódni, mindennap reggel feltöltik a készleteket.
A kommentekből azt a következtetést lehet levonni, hogy főleg a Disney-, illetve A Bridgerton család-franchise-t keresik a magyarok – az utóbbit azonban hamar elkapkodták, az online kínálatban pedig egyáltalán nem elérhető.
A lelkes beszámolók mellett megjelentek azonban a kritikus hangok is: többen a márka minőségével nem voltak megelégedve. „Én is vásároltam magamnak egy ruhát, sajnos nem néztem meg alaposan, próba nélkül, mert a próbafülkébe is kihívás volt bejutni.
Nem a mérettel van a gond, de festékhibás, olyan, mintha gyűrődés lenne, és amikor itthon felpróbáltam, három fehér csík volt a fenékrészen.
Oltári, szóval vihetem vissza. Nem árt alaposan megnézni, mit vásároltok” – fogalmazott az egyik komment. Egyelőre arról nincs információ, hogy a cserén kívül a budapesti Priamark-üzletben is be lesz-e vezetve az a rendszer, amely állítólag Nagy-Britanniában működik, hogy ha egy termék hibás, vagy a ruha enyhén piszkos, és nem volt belőle több méret, de a vásárló meg akarja venni, akkor 10 százalékot levonhatnak az árából.
Egy másik bejegyzésben az egyik vásárló leírta, hogy kedden vett egy gyerekruhát, amelyet 30 fokon kimosott, de a mosás után bolyhos lett és kinyúlt. „Csak én vagyok ilyen szerencsétlen, vagy ezek tényleg ilyen rossz minőségűek? És visszavinni sem lehet, pedig aztán ezt vissza kéne hogy vegyék, nem? ” – írta a posztjában. A tapasztaltabb vásárlók szerint „vannak rosszabb szériák” a márkából, de érdemes mindent kifordítva mosni, egy másik komment megfogalmazása szerint „tíz éve primarkozik”, és úgy látja, „vannak jó minőségű és vannak nagyon rossz minőségű ruhák” a Primark kínálatában.
Korábban a Világgazdaság is részt vett azon a sajtóbejáráson, ahol Maciej Podwojski, a Primark kelet-közép-európai vezetője úgy fogalmazott: nem kell attól tartani, hogy a nyugat-európai kínálattal ellentétben Magyarországra gyengébb minőségű termékek jutnak majd el. „Egy nagy csehországi logisztikai központból szolgáljuk ki nemcsak a kelet-közép-európai üzleteket, hanem például a németországi és az osztrák üzleteket is.
Ugyanaz a minőség ugyanazon az áron érhető el bármelyik Primark-üzletben, minimális különbségek lehetnek az árfolyam miatt, de az ár mindenhol alapvetően ugyanaz”
– jelentette ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.