Több mint 6 órás késéssel indult a Wizz Air Budapest és Lárnaka közötti járata hétfő este – írja az Utazómajom, melynek az esetről a lap egyik olvasója számolt be.
Jelenleg a budapesti reptéren várakozunk, ugyanis a 16.15-ös Lárnakára tartó Wizz Air-járatunk még most sem indult el
– írta a ciprusi járat egyik utasa.
Két órával az indulás előtt az utasokat értesítették, hogy 16:15 helyett 17:45-kor indul a gép, de a check-in nem változik, és mindenki érjen ki időben a repülőtérre. Kezdetben minden rendben ment, beszállítottak az utasokat a gépbe 17:30 körül. A járat viszont nem indult el.
Mintegy három és fél óra várakozás után közölték, hogy az „időjárási körülmények” miatt mégsem szállnak fel, ráadásul lejár a személyzet munkaideje, ezért le kell szállniuk.
Leszálláskor ugyanakkor azt az információt kapták, hogy 16:15 helyett leghamarabb 23:10-kor indul majd a gép. A késésért elnézést kértek és 3000 forint értékű kupont ajánlottak fel, amit bárki levásárolhatott a 21:00-kor bezáró éttermek egyikében – tehát még volt 13 percük.
21:30-kor azonban mindenféle előjel nélkül 21:50-re változtatták át a járat indulását, amit az utasok közül csak néhányan vettek észre. „A lenti információs pultnál azt mondták, hogy biztos rosszul van kiírva.” Az étteremnél nem hallatszott az utolsó hívás sem, nem volt idejük értesíteni az utastársaikat.
A gép végül 22:10-kor óriási üdvrivalgással és hatalmas tapssal elindult. Erről
Így akik hittek a korábbi állításnak, miszerint 23:10-kor indul a járat, lemaradtak róla.
Megszólalt a Wizz Air: ezért késték le az utasok a gépetA gép a viharos időjárás miatt nem tudott elindulni, a második beszállásra a hiányzó utasokat név szerint is hívták. A Wizz Air szerint az sem igaz, hogy a személyzet munkaidejének lejárta miatt kellet a gépről leszállniuk az utasoknak. A légitársaság reakcióját itt olvashatják. |
Az elmúlt hetekben ez már a sokadik hasonló történet: július elsején, hétfőn a Budapest–Valencia járat utasai jártak pórul, miután négy órán keresztül várakoztak. A fedélzeten a utasok botrányos körülményekre panaszkodtak, a klímát csak egy órával a beszállás után indították el, mert többen rosszullétre panaszkodtak.
A Ryanair sem volt kivétel: június 26-án a ciprusi Páfosz–Budapest járatának menetrend szerint 16:25-kor kellett volna elstartolnia, csakhogy az utasok beszállítását követően még 2 óra 35 percet állt a gép zárt ajtókkal a nyílt aszfalton, majd végül csak 19 órakor szállt fel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.