BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Budapest Kártya

November 18.
csütörtök 16:24
wellnesz

A budapesti fürdőkkel csábítják a turistákkal

Március végéig tart a fővárosunkat a téli holtszezonban népszerűsítő Budapest Winter Invitation (BWI) kampány. Az 2010/11-es kampányra összesen 240 millió forintot fordítanak – áll a szervező Magyar Turizmus Zrt. közleményében. A kiemelt stratégiai partnerek – Malév Zrt., Magyar Szállodaszövetség, Budapest Airport Zrt., BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest Gyógyfürdői Zrt., lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál – mellett, szállodák és egyéb turisztikai szolgáltatók, például autókölcsönzők és programszervezők fogtak össze Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése érdekében.
Világgazdaság Online
Világgazdaság Online

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.