Az Opus Titász Zrt. 2023. október 1-jétől a teljes működési területén átveszi az áramhálózati és műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyfélszolgálatot az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-től, beleértve a már folyamatban lévő műszaki, hálózati ügyeket is. Az ügyintézéshez a társaság weboldala, telefonos ügyfélszolgálata, valamint személyes ügyfélszolgálati irodái állnak a fogyasztók rendelkezésére – közölte a társaság.
Lakossági fogyasztók esetében a számlázással, fizetéssel, átírással és szerződéskötéssel kapcsolatos ügyek intézésében továbbra is az E.ON ügyfélszolgálata az illetékes.
A társaság Opus Titász néven 2021 szeptembere óta foglalkozik áramelosztással a Tiszántúlon (Hajdú-Bihar, Szabolcs-Szatmár-Bereg, Jász-Nagykun-Szolnok vármegye teljes területén, valamint Békés, Bács-Kiskun és Pest vármegye egyes területein), de az ügyfélszolgálati feladatkört eddig az E.ON Ügyfélszolgálati Kft. látta el ebben a régióban is. Ahhoz, hogy a munkát átvehesse, az Opus Titásznak az informatikai és kommunikációtechnológiai fejlesztéseket kellett végrehajtania. Ezzel végzett, így a következő hónap első napjától átveheti a tevékenységéhez kapcsolódó hálózati, műszaki ügyfélszolgálati teendőket. Ekkortól az ügyfelek kizárólag a társaság személyes és telefonos ügyfélszolgálatán, valamint a weboldalán intézhetik az érintett ügyeiket. Ilyen például igény bejelentése új bekötésre, teljesítményváltozásra, háztartási méretű kiserőmű csatlakoztatására, továbbá a szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés vagy a műszaki hibák bejelentése. Az E.ON irodáiban, telefonos ügyfélszolgálatán, valamint weboldalán a továbbiakban már nem lesz lehetőség hálózati ügyek intézésre.
A fenti változás nem érinti az egyetemes szolgáltatási körbe tartozó lakossági és nem lakossági fogyasztók számlázással, számlareklamációval, ügyfélcserével, szerződéskötéssel kapcsolatos ügyeinek intézését, azokat az ügyfelek továbbra is az E.ON ügyfélszolgálati csatornáin intézhetik. A változás nem érinti az E.ON dunántúli, valamit fővárosi és Pest vármegyei ügyfeleit sem.
Azok a versenypiaci ügyfelek, amelyek a rendszerhasználati díjat (RHD) közvetlenül az Opus Titásznak fizetik, a műszaki ügyeiken felül az RHD számlázással kapcsolatosakat is a társaság ügyfélszolgálati csatornáin intézhetik. Energiadíjat érintő kérdésekben továbbra is a versenypiaci kereskedő az illetékes. A változás kizárólag az Opus Titász ellátási területén kiszolgált fogyasztókat érinti.
Az ügyfélszolgálat átvétele az informatikai rendszerek változásával is jár, melynek során az ügyfelek adatai átkerülnek az Opus Titász ügyfélszolgálati rendszerébe. Az adatátvitel idején az Opus Titásznál korlátozott ügyintézésre lesz lehetőség, várhatóan 2023. október közepéig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.