Az idei év eddigi legnagyobb filmes sikere, a Barbie augusztus 28-án, hétfőn újabb rekordot jelenthet be. A világot letaroló rózsaszín álom ezen a napon megelőzte a Harry Potter és a Harry Potter és a Halál ereklyéi 2. részét a Warner Bros. bevételi listáján, ezzel a stúdió legnagyobb bevételt elérő filmjévé vált.
A Barbie világszinten 1,34 milliárd dollárt termelt a mozipénztáraknál, és ez az összeg tovább nő, mivel a film még mindig hatalmas az érdeklődés.
Már 2023 legtöbbet hozó filmje is, ezt a címet a Super Mario Bros.: A film című alkotástól vette át.
Miközben a Barbie halmozza a rekordokat, a Barbenheimer másik felének sincsen oka szégyenkezni. Christopher Nolan eposzi drámája, az Oppenheimer megközelítette a 800 millió dolláros bevételt. Ez azért is elképesztő eredmény, mivel a film a legmagasabb korhatárbesorolást kapta, ráadásul három óra hosszú, ami általában sokakat eltántorítana attól, hogy moziban nézze meg a filmet. Az Oppenheimernek hatalmas lökést adhat még a következő hetekben a kínai premier, amivel egy milliárdos piacra fut majd be az alkotás.
Megőrülnek a kínaiak a Magyarországon forgatott valóságshow-ért, százmilliós nézettséget produkál a sorozatA kínai valóságshow, a Chinese Restaurant hetedik évadát Magyarországon, Budapesten forgatták. A szezon első része már adásba került Kínában, és több mint 100 milliós nézettséget produkált. A sorozatban kínai hírességeket hoztak Magyarországra, akiknek egy erre a célra kiválasztott éttermet kell menedzselniük. Az összes munkafolyamatot a szereplőkre bízták, így a kínai sztárokkal akár a Vásárcsarnokban is össze lehet futni, miközben az aznapi menü alapanyagait szerzik be. |
Miközben a Barbie és az Oppenheimer is ott van a box office listák élén, azért már elkezdődött a premierfilmek trónfosztása. A Barbie-t először a DC új képregényfilmjének, a Kék Bogárnak sikerült letaszítania a trónról. A szuperhősfilm sikere azonban nem tartott sokáig, mivel sem a közönség, sem a kritikusok nem szenteltek neki túl nagy figyelmet, ráadásul az akkor ötödik hete futó Barbie így is magabiztosan a második helyre futott be a nézettségi listán.
A legutóbbi hétvégén a Sony berkeiből érkező Gran Turismónak sikerült a nézettségi lista élén végezni.
Az autóversenyzős film egy igaz történetet mesél el, Jann Mardenborough profi Gran Turismo-játékosról, akinek sikerült a videójátékos teljesítményével betörnie a valódi autóversenyzés világába. A Nissan japán autógyártó 2011-ben indította el a GT Akadémiát, aminek a lényege az volt, hogy a legjobb Gran Turismo-videójátékosok közül megtalálják azt, akiből valódi autóversenyzőt csinálhatnak. A terv sikerrel járt, és végül Jann Mardenborough a Le Mans-i 24 órás futamon sikeresen felért a dobogó harmadik fokára.
A Gran Turismo egy pörgős és izgalmas utóversenyzős film lett, megfűszerezve egy kis drámával. Az emberi szálak ugyan kicsit elvesznek az értékéből, de ami igazán fontos, vagyis a versenyzés, az izgalmasan és látványosan lett megalkotva a filmben. A Gran Turismo legnagyobb hibája , hogy érezhetően egy nagy költségvetésű reklámfilm lett belőle, amiben már bosszantó módon tolják a néző arcába a termékelhelyezést, különösen, ami a Gran Turismo videójátékot illeti.
A Gran Turismo 17,3 millió dolláros nyitó hétvégét produkált, mindössze 200 ezer dollárral előzte meg a második helyezett Barbie-t.
A hétvégén még a Meg 2.: Az árok című szörnyfilm futott nagyot, 15,2 millió dolláros bevételt termelt. A cápás film az Egyesült Államokban és Európában nem tudott kasszát robbantani, azonban Kínában még a Barbie-val vetekszik a sikere. Ez főleg annak tudható be, hogy a Meg 2. az első részéhez hasonlóan kínai közreműködéssel készült, és több híres kínai színész is szerephez jutott benne.
A Meg 2. globális bevétele 352,5 millió dollárnál tart, ebből 113 millió dollár származik csak Kínából.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.