A McDonald’s majdnem hatvan év után változtat ikonikus hamburgerein. A sajtburgert vagy a Big Macet az Egyesült Államokban 1967-ben mutatták be, a recept pedig azóta szinte semmit sem változott. A cég most azt közölte, hogy egy új fejlesztéssel a marhahúsos burgereik megújulnak.
A Meki azt írta a közleményében, hogy apróbb változtatásokkal próbálják kiszolgálni a mindenkori vásárlói igényeket.
A McDonald’s mobilalkalmazással követné nyomon a vásárlóitRövidebb sorokat, elégedettebb vásárlókat és kevesebb alkalmazottat ígér a technológia. |
A legfontosabb változás a burgereikkel kapcsolatban a marhahús sütésében történt.
Egy új sütési eljárás lehetővé teszi, hogy a húspogácsa még melegebb legyen, amikor a szendvicsbe kerül, illetve a marhahúst sütés közben már nem csak a sóval és borssal ízesítik, hanem a hagymát is ekkor adják hozzá.
A forróbb húspogácsa lényege, hogy a sajt így jobban megolvad a hamburgerben, ezzel a sajtburger vagy a Big Mac szaftosabb lehet, mint korábban. A szendvicsbe kerülő szósz mennyiségét is másfélszeresére növelték.
Hazai vállalatunk 35 éves fennállása során rendszerünk újabb jelentős mérföldkövéhez érkeztünk el azzal, hogy közkedvelt klasszikus marhahúsos burgereinket megújult formában kínáljuk vendégeinknek. Éttermeinkben még forróbb, még ízletesebb Big Mackel, sajtburgerrel vagy akár McRoyallal találkozhatnak országszerte, és könnyen meggyőződhetnek arról, hogy érdemes újra felfedezni a marhahúsos mekis szendvicseket
– mondta a magyarországi McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat ügyvezető igazgatója, Égi Zsolt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.