Dinamikus árképzésre készül az amerikai Wendy’s gyorsétteremlánc, a nagy keresletre válaszul percenként fogják emelni, illetve kereslethiány esetén csökkenteni termékeik árát.
Mindezt a vállalat negyedéves jelentéseinek közzétételekor árulták el, és a kísérlet már jövőre megkezdődhet. A mintát az Uber üzleti modellje adta, amely szintén a keresletre reagálva határozza meg az árait. Tehát az ebédidei roham alatt drágábbak lesznek a hamburgerek.
A Wendy’s vezérigazgatója, Kirk Tanner azt is elmondta, hogy a cég 20 millió dollárt (7,2 milliárd forint) költ arra, hogy az étlapokat és a hirdetéseket digitálisra cserélje az összes saját tulajdonú éttermében 2025 végéig, ami nagyban megkönnyítheti a terv végrehajtását – írja a Mashable.
A cégvezető szerint a digitális kijelzők a vásárlók és a dolgozók élményét javítják, és azoktól a rendelések pontosságának azonnali javulását várják, valamint a forgalom és az extrák eladásainak a növekedését, miközben a dolgozóknak is jobb lesz. Tanner arról is beszélt, hogy
a menü napszakonként módosul majd, és a Wendy’s az MI-vel is kísérletezni fog.
Az, hogy a fogyasztók hogyan reagálnak majd a változásokra, mindenesetre érdekes kérdés. Ha ugyanis a Magyarországon nem üzemelő Wendy’s terve sikerrel jár, biztosak lehetünk benne, hogy versenytársai is próbálkozni fognak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.