Immár másodszor készítették el azt a független listát, amelyen bemutatják a 20 legértékesebb magyar influenszert, aki új generációs vállalkozóként komoly teljesítményt és értéket tud felmutatni a hirdetőknek. Posztonként akár másfél millió forint is ütheti a legsikeresebbek tenyerét itthon, márkanagyköveti szerződésekért pedig a tízmilliós összegek is sem ritkák.
A Forbes által vizsgált véleményvezérek száma a korábbi 180-ról 230-ra nőtt 2024-ben,
előbb egy negyvenes, majd egy húszas listát készített a magazin.
Az élen a TheVR végzett, amely megvédte első helyét. A debreceni csapat tavaly lett tízéves, a követők és a piaci szereplők egyhangúan őket tartják a legértékesebb influenszereknek. Végtelen videójátékozással kezdték, ma viszont már népszerű reggeli műsort visznek a Twitchen, és többek között a McDonald’s is dolgozott velük.
Idén megjelent, jubileumi filmjük majdnem másfél milliós nézettséggel bír a YouTube-on.
A magyar TikTok sztárja, Whisper Ton lett a második, aki továbbra is a platform megkerülhetetlen arca a gyorsan hadarós, hisztérikus tempóra vágott videóinak köszönhetően. A hazai piacon ugyanúgy értéket lát csatornájában a Rimmel London, mint ahogy a Burger King.
Nessaj a tavalyi ötödikről a harmadik helyre ugrott, és egyre jobban profitál abból, hogy az elmúlt években a Twitchen vert tanyát. Nem véletlen húzott márkát és webshopot a pingvineknek becézett követőire pingvin feliratos ruhákkal, ajándéktárgyakkal. Dolgozott vele a Samsung és a Heineken is.
Negyedikként zárt a YouTube-lengendáknak számító Pamkutya páros, ötödikként a kihívásvideóiról ismert Cresser, míg új szereplőként tűnt fel a rangsorban a közéleti streamjeivel stabil közösséget építő Jólvanezígy (10.), de nagyot megy a stewardessből lett tiktoker, Sápi Vivien is (18.). A listán többen a digitális tartalomgyártáson túli birodalomépítgetéssel biztosították be helyüket: Justvidman (9.) és Abosi Barni (16.) egyaránt kipróbálták magukat a prémium kategóriás üdítőbizniszben.
A tíz legértékesebb magyar influenszer:
A huszonkilenc főre bővült, vállalatokból, reklámügynökségekből és médiapiaci szereplőkből álló szakmai zsűri mellett a számításokhoz használt mutatószámok körét kibővítették a SentiOne online médiafigyelő platform, valamint a HypeAuditor influenszer-adatbázis adataival, majd a felülvizsgálatot követően állt össze minden véleményvezérnél a Forbes Influenszerindex, ez alapján pedig a sorrend.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.