Magyarország egyik legnagyobb tartalomgyártója, a TheVR pénteken jelentette be délutáni élő adásában, hogy a hazai McDonald’s üzletekbe érkezik a limitált „felnőtt Happy Meal Menü”, amely itthon az ő összeállításukban lesz elérhető. Külföldön már egyre több országba tér vissza a felnőtt Happy Meal, Spanyolországban például a Jóbarátok előtt tiszteleg az ajánlat.
Fábián István és Komzsik János nagyon egyedi, gamer formában fedte fel az új ajánlatot.
A TheVR mekis kedvence az új menü neve,
melyben
Az ajánlat október 14-től lesz elérhető korlátozott ideig, a menü dobozán pedig a TheVR saját dizájnja és logója látható. A spanyol Jóbarátok-menüvel ellentétben ebben sajnos nincsenek figurák.
Az elmúlt napokban már szárnya kaptak a pletykák és Redditre is felkerült egy kép a fehér TheVR-os dobozról. A TheVR már korábban is dolgozott együtt a McDonald’s Magyarországgal fizetett hirdetés formájában, akkor a Dupla Big Macet és az ahhoz tartozó szószt népszerűsítették, valamint nemrég a TikTok csatornájukra készült egy rövid reklám, amiben Pisti újból kifejtette, hogy a paradicsomnak nincs helye a burgerekben. A McDonald’s Magyarország nemrég közzétett egy rövid videót, ami a most felfedett dobozt rejtette.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.