A két új TurboStar S-Way speciális kiadását ünnepélyes keretek között – közel száz prominens vállalkozó jelenlétében – Molnár Tamás, az Iveco hivatalos magyarországi forgalmazója, az ECO-tech visiON Kft. ügyvezető igazgatója adta át. Az NGL Cargo Kft. és a DÓM TEFU Kft. most már egy-egy legendás TurboStarral büszkélkedhet.
„Az Iveco limitált szériás újdonsága a legendás TurboStar előtt tiszteleg, amely a maga idejében rendkívül erős, 420 lóerős, V8-as motorral épült és több mint 50 000 példány készült belőle a 80-as években. Ez a modell örökre letette a névjegyét, hiszen ez volt az első kamion, ami teljesítette a híres 24 órás Le Mans-i versenyt is.” – részletezte Alessandro Massimino, az Iveco marketing vezetője az új S-Way bevezetésekor.
A TurboStart 1984-től 1993-ig gyártotta az Iveco, és rövid idő alatt a kamionsofőrök nagy kedvence lett. Az újragondolásánál figyeltek arra, hogy megmaradjanak a népszerű modell jól felismerhető, retró stílusjegyei, de azért csavartak egyet rajta, hogy kicsit többet adjon, mint a régi társa. Az új S-Way fényezésében ugyanolyan színek köszönnek vissza, mint a retró verzióban, ám minden négyzetcentiméteren található egy új dizájnelem, amitől az egész jármű frissebb, letisztultabb és prémium minőséget sugároz.
Az átadó eseményen a két legendás TurboStar S-Way limitált modelljei mellett még az Iveco több, új fejlesztésű gépjárművét is kiállították. Az eseményen megtekinthették az érdeklődök többek között az LNG meghajtású S-Way-t, a FuelHero dízel S-Way-t, a multifunkcionális mezőgazdasági 4X4 Eurocargo modellt, és a Jumbo Racing tulajdonában lévő verseny Stralist is.
„A hagyományos dízel üzemű Iveco tehergépjárművek és buszok forgalmazása mellett nagy hangsúly fektetünk az alternatív meghajtás magyarországi népszerűsítésére és forgalmazására, legyen szó teher- vagy személyszállításról. Az Iveco az összes ma létező alternatívát felsorakoztatja: elérhető nálunk ugyanúgy a gázüzemű jármű mint az akkumulátoros-elektromos is.
A busz üzletágban ez a fajta innováció előrébb jár, mint a tehergépjármű piacon, például Miskolc városi gázüzemű buszait mi helyeztük forgalomba, de nagy előrelépés történt az LNG-vel (liquefied natural gas, cseppfolyós földgáz) működő nyergesvontatók értékesítésében is. Utóbbiból már idén több mint tíz darab eladásánál járunk, ez nagy növekedésnek számít a hazai piacon. A korábbi évekhez képest megnőtt a kereslet az alternatív meghajtású tehergépjárművekre és a mi kínálatunk lefedi ezeket az igényeket. A Shell-lel összefogva az ügyfelek minden kérését ki tudjuk szolgálni: a Shell az üzemanyagért és a töltőállomás infrastruktúráért felel, mi pedig a járműveket nyújtjuk, a célunk pedig, hogy mihamarabb elérjük a karbonsemleges közúti szállítást.” – mondta el Molnár Tamás az ECO-tech visiON Kft. ügyvezető igazgatója.
A most két éves születésnapját ünneplő, teljesen magyar tulajdonban lévő importőr vállalat nemcsak a márkaképviseletet látja el Magyarországon, de a szervizszolgáltatásról, alkatrészellátásról is gondoskodik, valamint országos partnerhálózatot épített ki, hogy az ügyfeleket gyorsan és hatékonyan tudják kiszolgálni. A cég az első gazdasági évében is komoly eredményeket tudott felmutatni: 2022-t már nyereséggel zárták, több mint 1000 eladott gépjárművel.
Érdekesség, hogy a Magyarország első Iveco TurboStar-ját Molnár Tamás édesapja szerezte be annak idején. Tamás pedig a szakmai stafétát tovább víve folyamatosan törekszik rá, hogy olyan járműveket forgalmazzon hazánkban, amelyek a közúti szállítmányozásban a legoptimálisabb megoldást jelentsék, a tervük pedig az, hogy a biogázzal működő Iveco járművekből is egyre több legyen a hazai szállítmányozó cégek flottájában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.