Online vásárlói élmény - a webáruház sikerének kulcsa (x)
Az online vásárlás korában a fogyasztók számára nem csupán az árak és a termékek fontosak, hanem az is, hogy milyen vásárlási élményben részesülnek. A vásárlók személyre szabott figyelemre, gyors kiszolgálásra és gördülékeny vásárlási folyamatra vágynak. A cél, hogy az első kapcsolatfelvételtől kezdve egészen a pluszszolgáltatásokig a vásárlás ne csak praktikus, hanem kellemes élmény is legyen, mely által visszatérő vevőkké válnak.
Online vásárlást segítő szolgáltatások egy webáruházban
A piacvezető lakberendezési webáruházak közül a homelux.hu lakberendezési webáruház sikerének egyik kulcsa a vevőélményen alapuló ügyfélközpontúság. Az érdeklődőt az első kontaktustól kezdve végigvezetik egy felhasználóbarát vásárlási úton, mely során pozitív élményekkel teli lesz a vásárlás. Ez a folyamat a vásárlás előtti, közbeni és utáni szolgáltatásokból áll, melyek együttesen járulnak hozzá a pozitív vevőélményhez.
Ma már elvárás, hogy egy webáruház gyors és mobilbarát legyen, okoskeresőt használjon, vagy részletes termékleírást adjon a termékről. Viszont vannak egyéb extra weboldal funkciók, szolgáltatások, eszközök, melyek segítik a pozitív vevőélmény kialakítását és a vásárlás folyamán.
Vizuális vásárlási élményt segítő eszközök a homelux.hu áruházban
Egy online webáruháznak számos vizuális élményt is kell nyújtani, hogy a vásárló minél inkább megismerhesse a terméket, ha már személyesen nem láthatja, tapinthatja.
360 fokos termékmegjelenítés: a termékek 360 fokban történő megjelenítése minden oldalról bemutatja a terméket, így a vásárló részletes képet kaphat róla, mintha csak körbejárná.
Virtuális valóság használata: A 3D AR nézet több mint a 360 fokos, mert ennek segítségével a vásárlók virtuálisan, méretarányosan el is helyezhetik a kiválasztott terméket saját otthonukban, így könnyebben eldönthetik, hogy az illik-e a térbe. Ez a funkció különösen hasznos bútorok vásárlásakor, ahol a méret fontos szerepet játszik.
Termékbemutató videók: a termékekről forgatott videók lehetőséget adnak, hogy részletesen, audiovizuálisan is bemutatásra kerüljön a termék és segíti a vásárlót, hogy gyorsan megkapja a szükséges információkat.
Vásárlói visszajelzések megjelenítése: A homelux.hu webáruház egyik vásárlók által legkedveltebb része, hogy a vásárlók véleménye és a beküldött fotók és videók is felkerülnek a termékekhez. Így a vevők láthatják, hogy a termékek hogyan néznek ki más otthonokban, ami támogatja a vásárlási döntésüket.
Ajánlott kiegészítő termékek: A vásárlókat segíti, hogy a termékek mellett vizuálisan megjelennek az összefüggő termékek vagy kiegészítők a vásárlási folyamat során, így nem kell keresgélnie a vásárlónak, csak kattint és már a kosárba is helyezheti.
Biztonságos vásárlási élményt segítő eszközök: A vásárlók sokszor bizalmatlanok az online vásárlásokkal kapcsolatban, de a vannak szolgáltatások, melyekkel sikerrel mélyíthető a bizalmuk.
Ügyféltámogatás, szaktanácsadás: A Homelux legfőbb előnye, hogy vevői igényekre alapozva nagyszámú, személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet. Az ügyfélszolgálat munkaidőben a vásárlók rendelkezésére áll és válaszol a kérdésekre a termékekkel, vagy a szolgáltatásokkal kapcsolatban. Itt nemcsak robottal kommunikál az ügyfél, hanem munkaidőben élő emberrel, telefonon, emailben, vagy akár chaten.
60 napos visszaküldési, elállási lehetőség: A Homelux minimális díj ellenében vállalja, hogy a vevő 60 napon belül visszaküldheti a gyári állapotú terméket az eredeti csomagolásban.
Termékbiztosítás: A termékekre megkötött biztosítási szolgáltatás a megvásárlástól a termék beüzemeléséig biztosítja a terméket bármilyen, akár önhibából elkövetett kár esetén is.
Rugalmas garanciális ügyintézés: A Homelux nagyon büszke a garanciális üzletpolitikájára, mert az áruháznál nincs elutasított garancia, a beérkezett garanciális igények 99 százaléka szinte azonnal megoldásra kerül. Ez a szolgáltatás növeli az ügyfelek elégedettségét és bizalmát az online vásárlásban. Sőt a homelux applikációban még egy év ingyenes garanciát is kapnak a vevők a termékekre.
Fizetési kedvezmények élménye az online vásárlásban
Az árérzékeny vásárlók számára fontos, hogy a vásárláskor minél több kedvezményben és fizetési könnyítésben részesüljenek, ez is a vásárlási élmény részét képezi.
Mobilapplikációban történő vásárlás: A Homelux.hu mobilalkalmazás letöltése és használata pluszelőnyökkel jár a vásárlók számára, mint például az egyedi kedvezményes árak, kuponakciók, plusz termékgarancia, jótállás bejelentés.
Digitális pénztárca: A homelux.hu applikációban található digitális pénztárca szolgáltatás arra szolgál, hogy a visszatérő vásárlók itt gyűjthetik kedvezményeiket, kuponjaikat és ezeket bármikor levásárolhatják.
Részletfizetési lehetőség: A Homelux részletfizetés lehetővé teszi a vásárlónak, költségmentesen, 0% THM-mel, havonta törlesztve vásárolhasson lakberendezési terméket. A hitelbírálat gyorsan, kb. 7 perc alatt és online történik.
Kiegészítő szolgáltatások a vásárlás mellé
Beépítési- és szervizszolgáltatás: a webáruházban a termékek mellé kérhetnek a vásárlók beépítési és beüzemelési szolgáltatást is. Valamint meghibásodás esetén a ügyfélszolgálat segít a szervizelési partner ajánlásában is.
A vásárlási élmény visszaigazolása az elégedett ügyfél
A Homelux és a céget üzemeltető Leziter Kft. számos szakmai díj mellett évről-évre nyeri el a fogyasztók elismerését tanúsító díjakat. A Magyar Brands már 4 egymást követő évben is kiváló fogyasztói márkaként minősítette a céget. Az Árukereső a vevői vélemények alapján rendszeresen megbízható boltnak minősíti a Homeluxot és ugyanitt 4,8 vevői értékelésű. A Google vélemények alapján 4,7-es értékelésű a Homelux. Ezek az eredmények visszaigazolásai annak, hogy a Homelux vevőkezelése jó úton halad a tökéletes vevőélmény felé.
A webáruház sikerének egyik titka abban rejlik, hogy a vásárlók igényeit és kényelmét helyezi előtérbe. Az átgondolt szolgáltatások, a gyors és átlátható folyamatok, valamint a vásárlást követő támogatás mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a vásárlók elégedetten távozzanak, és visszatérjenek. A Homelux.hu nem csupán termékeket kínál, hanem egy átfogó, ügyfélközpontú élményt, amely a mai versenyképes online piacon elengedhetetlen a hosszú távú sikerhez.
Ne maradjon le a Világgazdaság híreiről, olvassa őket mindennap!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.