BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Szponzor logó
Szponzorált tartalom
Homelux lakberendezés

Online vásárlói élmény - a webáruház sikerének kulcsa (x)

Az online vásárlás korában a fogyasztók számára nem csupán az árak és a termékek fontosak, hanem az is, hogy milyen vásárlási élményben részesülnek. A vásárlók személyre szabott figyelemre, gyors kiszolgálásra és gördülékeny vásárlási folyamatra vágynak. A cél, hogy az első kapcsolatfelvételtől kezdve egészen a pluszszolgáltatásokig a vásárlás ne csak praktikus, hanem kellemes élmény is legyen, mely által visszatérő vevőkké válnak.
Fotó: homelux.hu

Online vásárlást segítő szolgáltatások egy webáruházban

A piacvezető lakberendezési webáruházak közül a homelux.hu lakberendezési webáruház sikerének egyik kulcsa a vevőélményen alapuló ügyfélközpontúság. Az érdeklődőt az első kontaktustól kezdve végigvezetik egy felhasználóbarát vásárlási úton, mely során pozitív élményekkel teli lesz a vásárlás. Ez a folyamat a vásárlás előtti, közbeni és utáni szolgáltatásokból áll, melyek együttesen járulnak hozzá a pozitív vevőélményhez.

Ma már elvárás, hogy egy webáruház gyors és mobilbarát legyen, okoskeresőt használjon, vagy részletes termékleírást adjon a termékről. Viszont vannak egyéb extra weboldal funkciók, szolgáltatások, eszközök, melyek segítik a pozitív vevőélmény kialakítását és a vásárlás folyamán.

Egy online webáruháznak számos vizuális élményt is kell nyújtani / Fotó: homelux.hu

Vizuális vásárlási élményt segítő eszközök a homelux.hu áruházban

Egy online webáruháznak számos vizuális élményt is kell nyújtani, hogy a vásárló minél inkább megismerhesse a terméket, ha már személyesen nem láthatja, tapinthatja.

  • 360 fokos termékmegjelenítés: a termékek 360 fokban történő megjelenítése minden oldalról bemutatja a terméket, így a vásárló részletes képet kaphat róla, mintha csak körbejárná.
  • Virtuális valóság használata: A 3D AR nézet több mint a 360 fokos, mert ennek segítségével a vásárlók virtuálisan, méretarányosan el is helyezhetik a kiválasztott terméket saját otthonukban, így könnyebben eldönthetik, hogy az illik-e a térbe. Ez a funkció különösen hasznos bútorok vásárlásakor, ahol a méret fontos szerepet játszik.
  • Termékbemutató videók: a termékekről forgatott videók lehetőséget adnak, hogy részletesen, audiovizuálisan is bemutatásra kerüljön a termék és segíti a vásárlót, hogy gyorsan megkapja a szükséges információkat.
  • Vásárlói visszajelzések megjelenítése: A homelux.hu webáruház egyik vásárlók által legkedveltebb része, hogy a vásárlók véleménye és a beküldött fotók és videók is felkerülnek a termékekhez. Így a vevők láthatják, hogy a termékek hogyan néznek ki más otthonokban, ami támogatja a vásárlási döntésüket.
  • Ajánlott kiegészítő termékek: A vásárlókat segíti, hogy a termékek mellett vizuálisan megjelennek az összefüggő termékek vagy kiegészítők a vásárlási folyamat során, így nem kell keresgélnie a vásárlónak, csak kattint és már a kosárba is helyezheti.
  • Biztonságos vásárlási élményt segítő eszközök: A vásárlók sokszor bizalmatlanok az online vásárlásokkal kapcsolatban, de a vannak szolgáltatások, melyekkel sikerrel mélyíthető a bizalmuk.
  • Ügyféltámogatás, szaktanácsadás: A Homelux legfőbb előnye, hogy vevői igényekre alapozva nagyszámú, személyes ügyfélszolgálatot üzemeltet. Az ügyfélszolgálat munkaidőben a vásárlók rendelkezésére áll és válaszol a kérdésekre a termékekkel, vagy a szolgáltatásokkal kapcsolatban. Itt nemcsak robottal kommunikál az ügyfél, hanem munkaidőben élő emberrel, telefonon, emailben, vagy akár chaten.
  • 60 napos visszaküldési, elállási lehetőség: A Homelux minimális díj ellenében vállalja, hogy a vevő 60 napon belül visszaküldheti a gyári állapotú terméket az eredeti csomagolásban.
  • Termékbiztosítás: A termékekre megkötött biztosítási szolgáltatás a megvásárlástól a termék beüzemeléséig biztosítja a terméket bármilyen, akár önhibából elkövetett kár esetén is.
  • Rugalmas garanciális ügyintézés: A Homelux nagyon büszke a garanciális üzletpolitikájára, mert az áruháznál nincs elutasított garancia, a beérkezett garanciális igények 99 százaléka szinte azonnal megoldásra kerül. Ez a szolgáltatás növeli az ügyfelek elégedettségét és bizalmát az online vásárlásban. Sőt a homelux applikációban még egy év ingyenes garanciát is kapnak a vevők a termékekre.

Fizetési kedvezmények élménye az online vásárlásban

Az árérzékeny vásárlók számára fontos, hogy a vásárláskor minél több kedvezményben és fizetési könnyítésben részesüljenek, ez is a vásárlási élmény részét képezi.

  • Mobilapplikációban történő vásárlás: A Homelux.hu mobilalkalmazás letöltése és használata pluszelőnyökkel jár a vásárlók számára, mint például az egyedi kedvezményes árak, kuponakciók, plusz termékgarancia, jótállás bejelentés.
  • Digitális pénztárca: A homelux.hu applikációban található digitális pénztárca szolgáltatás arra szolgál, hogy a visszatérő vásárlók itt gyűjthetik kedvezményeiket, kuponjaikat és ezeket bármikor levásárolhatják.
  • Részletfizetési lehetőség: A Homelux részletfizetés lehetővé teszi a vásárlónak, költségmentesen, 0% THM-mel, havonta törlesztve vásárolhasson lakberendezési terméket. A hitelbírálat gyorsan, kb. 7 perc alatt és online történik.

Kiegészítő szolgáltatások a vásárlás mellé

  • Beépítési- és szervizszolgáltatás: a webáruházban a termékek mellé kérhetnek a vásárlók beépítési és beüzemelési szolgáltatást is. Valamint meghibásodás esetén a ügyfélszolgálat segít a szervizelési partner ajánlásában is.

A vásárlási élmény visszaigazolása az elégedett ügyfél

A Homelux és a céget üzemeltető Leziter Kft. számos szakmai díj mellett évről-évre nyeri el a fogyasztók elismerését tanúsító díjakat. A Magyar Brands már 4 egymást követő évben is kiváló fogyasztói márkaként minősítette a céget. Az Árukereső a vevői vélemények alapján rendszeresen megbízható boltnak minősíti a Homeluxot és ugyanitt 4,8 vevői értékelésű. A Google vélemények alapján 4,7-es értékelésű a Homelux. Ezek az eredmények visszaigazolásai annak, hogy a Homelux vevőkezelése jó úton halad a tökéletes vevőélmény felé.

A webáruház sikerének egyik titka abban rejlik, hogy a vásárlók igényeit és kényelmét helyezi előtérbe. Az átgondolt szolgáltatások, a gyors és átlátható folyamatok, valamint a vásárlást követő támogatás mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a vásárlók elégedetten távozzanak, és visszatérjenek. A Homelux.hu nem csupán termékeket kínál, hanem egy átfogó, ügyfélközpontú élményt, amely a mai versenyképes online piacon elengedhetetlen a hosszú távú sikerhez.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.