Az Adobe Analitics összesítése szerint az amerikai vásárlók 9,8 milliárd dollárt költöttek online vásárlásokra a Black Friday-n. Ez az összeg 7,5 százalékkal több, mint tavaly.
Az összeg azonban egyelőre részben becslés, még csak a keleti parti idő szerint péntek 18:30-ig befutott online rendeléseket dolgozták fel, addig 7,3 milliárd dollárnyit költöttek az amerikai fogyasztók.
Az Adobe becslése szerint a nap végére a fogyasztók 9,5 és 9,8 milliárd dollár közötti összeget költhettek, ami új rekordot jelentene a fekete pénteki online eladások tekintetében.
A nap 10 legkelendőbb terméke között Bluetooth fejhallgatók, Mini Brands játékok, vezeték nélküli és robotporszívók, főzőedénykészletek, bőrápolási termékek és kávéfőzők is szerepeltek - közölte az Adobe.
Az Adobe Analytics várakozásai szerint a Cyber Monday az idei szezon és az év legnagyobb forgalmú online vásárlási napja lesz (november 27-én), 12 milliárd dollárral, ami 6,1 százalékos növekedést jelentene az előző évhez képest.
A Hálaadás napja is rekordot hozott: 5,6 milliárd dolláros online forgalommal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.