Az Adobe Analitics összesítése szerint az amerikai vásárlók 9,8 milliárd dollárt költöttek online vásárlásokra a Black Friday-n. Ez az összeg 7,5 százalékkal több, mint tavaly. 

Az összeg azonban egyelőre részben becslés, még csak a keleti parti idő szerint péntek 18:30-ig befutott online rendeléseket dolgozták fel, addig 7,3 milliárd dollárnyit költöttek az amerikai fogyasztók.

Az Adobe becslése szerint a nap végére a fogyasztók 9,5 és 9,8 milliárd dollár közötti összeget költhettek, ami új rekordot jelentene a fekete pénteki online eladások tekintetében.

A nap 10 legkelendőbb terméke között Bluetooth fejhallgatók, Mini Brands játékok, vezeték nélküli és robotporszívók, főzőedénykészletek, bőrápolási termékek és kávéfőzők is szerepeltek - közölte az Adobe.

Az Adobe Analytics várakozásai szerint a Cyber Monday az idei szezon és az év legnagyobb forgalmú online vásárlási napja lesz (november 27-én), 12 milliárd dollárral, ami 6,1 százalékos növekedést jelentene az előző évhez képest.

A Hálaadás napja is rekordot hozott: 5,6 milliárd dolláros online forgalommal.