A házi kedvencek különleges igényeit kiszolgáló iparág kissé túllőtt a célon. A mai prémium kutyaágyak már a jó öreg kanapékkal vetekszenek. Amerikában egyre többen vásárolnak maguknak (!) kutyaágyat, vagy osztoznak kutyusukkal annak pihenőhelyén.
„Nagyon kényelmes és furcsamód nagyon produktív” – mondja Danielle Turchiano, a 39 éves Los Angeles-i közkapcsolati és marketing-tanácsadó, aki évek óta otthonról dolgozik. Eddig a kanapé volt az irodája, néhány héttel ezelőtt azonban még kényelmesebb megoldást talált, egy új generációs kutyaágyat.
Egy ovális alakú, párnázott, plüss mentőtutajra kell gondolni, mely 6 méter hosszával elég nagy ahhoz, hogy az emberek aludjanak vagy olvashassanak rajta.
A Plufl startup tavaly decemberben kezdte el szállítani „a világ első ember számára készült kutyaágyát”.
A mostani karácsonyi vásárban a Plufl 499 dolláros zászlóshajója a kívánságlisták élén szerepelt. A Google-statisztikák szerint a kényelmes ágyak iránti érdeklődés 1650 százalékkal ugrott meg 2023-ban.
Azért nőtt a Pufl népszerűsége, mert a kisállattulajdonosok minőségi időt tölthetnek szőrös barátaikkal – magyarázta Stephanie Horton, a Google globális kereskedelmi marketingért felelős vezető igazgatója. Míg Annita Hereford-Crump, egy 48 éves San Antonio-i IT felsővezető kettőt is rendelt, s úgy véli: a kutyaágy a kanapénál is kényelmesebb.
Persze arról sem szabad elfeledkezni, hogy az évek során a babzsákok, a felfújható bútorok és a habbal töltött puffok már kitaposták a Plufl előtt az utat az amerikai nappalikban. De a Plufl már az irodákban is megjelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.