A vállalatra és több másik gyorsétteremláncra is egyre nagyobb nyomás nehezedik a vásárlók és a környezetvédő aktivisták részéről, akik a környezetszennyező műanyag szívószálak lecserélését szorgalmazzák. Az óceánba kerülve ugyanis ezek a műanyagok komoly fenyegetést jelentenek a tengeri teknősökre, madarakra és egyéb élőlényekre. A papír szívószálak ezzel szemben lebomlanak a természetben.
Pénteki bejelentésében a McDonald's nem részletezte, hogy milyen típusú szívószálat fog tesztelni az Egyesült Államokban, csupán annyit árult el, hogy egy „fenntartható megoldásról” van szó, amelyet még idén bevezetnek néhány étteremben.
A cégnek több mint 14 ezer étterme működik az Egyesült Államokban, míg az Egyesült Királyságban és Írországban mintegy 1360. Utóbbiakból idén szeptembertől kezdi kivonni a műanyag szívószálakat és a tervek szerint 2019-ben végeznek a teljes átállással.
A cég ugyancsak alternatív megoldásokat akar tesztelni a franciaországi, svédországi és norvégiai éttermeiben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.