Az eladási adatok szerint a márciusi növekedés 2017 óta elérte a 34,9 százalékot, az első negyedéves a 41 százalékot.
A legtöbb személygépkocsit továbbra is a Suzuki értékesíti, piaci részesedése 2058 autó eladásával meghaladta a 15 százalékot.
A többi márka közül a 10 százalékot csak a Ford tudta átlépni, majd sorrendben a Toyota, az Opel és a Skoda következett márciusban.
Az új motorok forgalomba helyezése 67,8 százalékkal bővülve 480 darabot ért el márciusban. A piacot továbbra is a Honda vezeti 25 százalékot közelítő részesedéssel.
A kishaszonjárművek eladása 26 százalékkal bővült, a nagyhaszonjárművek értékesítése viszont 24,4 százalékkal visszaesett tavaly márciushoz képest
– írták. A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének (MGE) hétfői közleménye az értékesítési adatok alapján a várakozásoktól elmaradó bővülésről ír. Feltételezésük szerint részben a belső égésű motorokról, elsősorban a dízelekről szóló hírek miatt maradnak el vásárlások, miközben – tették hozzá – az elektromos autók még nem jelentenek életszerű lehetőséget ezekkel szemben.
A nagycsaládosokat segítő kormánytámogatás hatása a program elindulása után mutatkozhat meg az új autók piacán, de az érdeklődés már most látszik
– írták. Az egyesület szerint a kishaszonjárművek piacának bővülése is elmarad a várakozásoktól, de a vállalkozói támogatások hatására növekedés, míg a nagyhaszonjárműveknél a tavalyi eredmény ismétlődése várható idén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.