Jelentősen megugrott a különböző elektromos fűtőberendezések – hősugárzók, radiátorok, konvektorok – eladása az eMAG-nál ősszel, míg a hagyományos radiátorokat tavaly ilyenkorhoz képest kevesebben keresik.
Szeptemberben és október első három hetében kevesebben rendeltek az eMAG-tól hagyományos radiátorokat, mint tavaly ilyenkor, az elektromos fűtőeszközök eladásai ezzel szemben megsokszorozódtak. Ez arra enged következtetni, hogy
sokan elektromos működtetésű eszközökkel próbálják kiegészíteni, vagy részben kiváltani a gázfűtésüket, hogy könnyebben maradhassanak a rezsicsökkentett, kedvezőbb fogyasztási határokon belül.
Ezt támasztja alá az is, hogy a dizájnban erős, ám drágább elektromos kandallókat kevesebben keresik, és elsősorban a funkcionalitásban erős modelleket vásárolják – olvasható a cég közleményében.
Az idén az elektromos radiátorok már júliusban, augusztusban is több száz százalékos eladásnövekedést generáltak az előző év azonos időszakához képest, de szeptemberben így is több mint a másfélszeresükre emelkedtek az értékesítések.
Az elektromos hősugárzókat tavaly és az idén is szeptemberben kezdték el keresni a vevők, ám míg 2021-ben az előző hónaphoz képest mintegy háromszorosára emelkedtek az eladásaik, addig az idén az első őszi hónapban csaknem tízszer annyi fogyott belőlük, mint a nyár utolsó hónapjában. Különösen népszerűek a fali hősugárzók: ezek előnye, hogy egyszerűen a falra rögzíthetők, elektromos bekötést sem igényelnek, konnektorról működtethetők, és hamar be lehet vele fűteni a szobát.
Szeptemberben az elektromos fűtőeszközt vásárlók 52 százaléka a hősugárzót preferálta, körülbelül 36 százalékuk vett elektromos radiátort/konvektort, míg 12 százalék klímaberendezést, mivel több modern típus fűtésre is alkalmas. Október első három hetében viszont az elektromos radiátorok és konvektorok lettek a legnépszerűbbek (több mint 47 százalék), a hősugárzók részaránya kissé csökkent (40 százalék körülire), a klímáké pedig 13 százalék fölé emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.