A Lidl Magyarország hétfőtől ismét 70 termék fogyasztói árát csökkentette – jelentette be a legnagyobb hazai kiskereskedelmi lánc.
Ezúttal a pékáru is bekerült az árcsökkentett termékek körébe,
összesen 17 különféle pékáru ára mérséklődött.
Így például
A Lidl Magyarország emlékeztetett rá, hogy január eleje óta folyamatosan csökkenti a fogyasztói árakat: eddig több mint 300 termék árát vitték lejjebb. Ezek között helyet kaptak a különféle tejek és tejtermékek, így például a sajtok és a vajak, a száraztészták és a rizs is. A szendvicsfeltét ugyancsak tartósan alacsony áron érhető el, miután 11 százalékkal mérséklődött az ára, a gyorsfagyasztott csirkemájért (500 gramm) 16 százalékkal kell kevesebbet fizetni. Tetemes mértékben, 29 százalékkal csökkent az Alesto kaliforniai dióbél ára is, ami az eddigi 1699 forint helyett 1199 forintért szerezhető be.
A pékáru árának csökkentése új elem a több mint két hónapja tartó árháborúban, amelyet a kiskereskedelmi láncok vívnak egymással. Az első lövést az Aldi adta le még február elején, és a vaj árának csökkentésére irányult.
A lépés egyrészt egy másfél évig tartó drágulási folyamatnak vetett véget a boltokban, másfelől pedig erős nyomás alá helyezte a versenytársakat.
Többen azonnal le is követték az Aldi húzását: a CBA, a Lidl és a Penny is lefaragta a vaj árát. Később a Lidl átvette a kezdeményezést, és azt jelentette be, hogy 200 termék árát csökkentette. Az Aldi válasza márciusra csúszott át, amikor meghirdette a trappista sajt árcsökkentését. A CBA reagált először, sőt arról is tájékoztattak, hogy megkezdik a száraztészta árcsökkentését. Aztán a Lidl a Világgazdaságnak jelentette be, hogy ugyancsak olcsóbbá teszi a trappistáit. De itt nem állt meg, és azt is közölte, hogy januártól ez idáig már 300 termék árát vitte lejjebb. Kis spéttel ugyan, de a SPAR is tucatnyi terméknél alkalmazott árkorrekciót, ezek mától élnek is. Minden hétre újabb akciókat ígér.
A legújabb csapás az árháborúban most a Lidlé a kenyérárak csökkentésével. Azonban borítékolható, hogy a válasz nem késik sokáig a versenytársak részéről.
Eljött az igazság pillanata a boltokról: tovább zuhan a forgalom, a vásárlók ítéletet mondtak az áremelésekrőlÁrcsökkentés: hiába árazták le több száz terméküket a kiskereskedelmi láncok, köztük a Lidl és az Aldi is, a volumen már második hónapja vaskos mínuszt mutat. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.