Újabb 2000 termék ára csökken tartósan – jelentette be a Tesco Magyarország. A hazai kiskereskedelemi ágazat egyik legnagyobb szereplője azt írta közleményében, hogy folytatja az általános árszintcsökkentést.
Az már eddig is ismert volt, hogy a boltlánc januárban több mint 2000, februárban pedig több mint 400 termék árát vitte lejjebb. Ezúttal pedig azt közölte, hogy
május közepétől további több mint 2000 árucikkre vezet be az eddiginél alacsonyabb árakat.
A döntés hátterében több tényező is meghúzódik. A Tesco egyebek mellett
eredő árkülönbözetet adja tovább vásárlóinak.
Az átlagos árszintcsökkenés mértéke a 2000 termék esetén 9,4 százalék.
Ezeken belül 60 árucikk ára 30 százalékkal vagy azt meghaladóan lesz kedvezőbb. A Tesco emellett továbbra is mintegy 600 árgaranciás, hetente pedig mintegy 20 bombaáras, valamint körülbelül 1000 Clubcard-áras terméket kínál tetemes kedvezményekkel üzleteiben és online is. „Bízunk benne, hogy szállítóinkkal együttműködve hamarosan további árcsökkentéseket jelenthetünk be. Ehhez a beszerzési árak további csökkenésére van szükség, ezért fontosnak tartjuk, hogy szállítóink áraiban is minél jobban megjelenjen a világpiaci változások pozitív hatása” – mutatott rá Pálinkás Zsolt, a Tesco magyarországi vezérigazgatója.
Egy hónapos szünet után folytatják a boltok: hétfőtől közel 20 százalékkal csökkennek az árakAz egyik legnagyobb lánc bejelentette, újabb körös árcsökkentést hajt végre. A többieknek le kell követniük az akciót, ha nem akarnak kiárazódni a piacról. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.