Minden harmadik tejtermékének árát tartósan csökkenti az Aldi Magyarország – jelentette be a német hátterű diszkont hétfőn délelőtt.
Mindez azt jelenti a gyakorlatban, hogy
mostantól 85, elsősorban hűtött termék árát vágják vissza jelentősen, akár közel 45 százalékkal is.
Ezzel összességében csak eddig júniusban 120 friss élelmiszer árát csökkentette tartósan az Aldi 15–42 százalék közötti mértékben, és az állandó tejtermékkínálatának egyharmada lett olcsóbb. A boltlánc azt is jelezte, hogy ezeken felül továbbra is hetente legalább 80 akciós terméket kínál.
A hétfőn bejelentett újabb körös árcsökkentés főképp a normál és számos laktózmentes tejtermékre, így különböző zsírtartalmú friss, ESL- és UHT-tejek, tejföl, tejszín, kefir, natúr és gyümölcsjoghurt, vaj, túró, különböző sajtok polci árára vonatkozik. Vagyis a vásárlók azonnal olcsóbban juthatnak hozzá ezekhez. Az alábbi példák mutatják, mekkora árleszállításról döntött a társaság, és mi az új fogyasztói ár:
Ahogy az eddigi árcsökkentéseknél is, ezúttal is az az ok húzódik meg a háttérben, hogy a beszerzési piacon alacsonyabb árak jelentek meg. Mindez a tejtermékeken túl a pékáruk, felvágottak, virslik, sonkák, készételek, csomagolt saláták és kávéitalok bolti árára is kedvezően hatott. „Továbbra is elkötelezettek vagyunk az alacsony árak iránt. Korábbi ígéretünkhöz tartva magunkat, amint arra lehetőségünk van, csökkentjük árainkat. Az elmúlt hetekben az enyhülő inflációnak és az alacsonyabb beszerzési áraknak köszönhetően a legkeresettebb pékáruk, tejtermékek és felvágottak esetében is már mérsékeltük árainkat” – mondta az árcsökkentés kapcsán Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.
Végre: az eddigi legnagyobb csökkenést mérték az inflációban – már látszik a fény az alagút végénA drágulás májusban is brutális volt, de havi szinten már csökkentek a fogyasztói árak. Szinte borítékolható, hogy meglesz az egy számjegyű infláció az év végére. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.