BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Leárazási hullám az egyik legnagyobb magyarországi boltnál: százával csökkentették a termékek árát

Új árakat hirdetett meg az egyik legnagyobb magyarországi bolt. A leárazási hullám célja, hogy kifejezetten nyisson a szegényebb vásárlók felé.

Miután megszűnt a kötelező akciózás a boltokban, általános tapasztalat, hogy az eddig olcsón tartott termékek ára az egekbe szökött. Ezzel a Világgazdaság több cikkben is foglalkozott, a kormány és a Gazdasági Versenyhivatal pedig vizsgálatot rendelt el.

20240306_TescoHusvet_037_VZ
Leárazási hullám az egyik legnagyobb magyarországi boltnál: százával csökkentette a termékek árát / Fotó: Vémi Zoltán / Világgazdaság

Ezúttal az egyik legnagyobb magyarországi bolt ugyanakkor éppen ellentétes folyamatot jelentett be. A Tesco – amely a magyar piac harmadik legnagyobb szereplője a Lidl és a SPAR után – ugyanis azt közölte pénteken, hogy a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti árait, és az eddigiekhez képest

újabb több mint 900 gyakran keresett márkatermék árát tartja garantáltan tartósan alacsonyan.

És ez még nem minden. Az áruházlánc ugyanis azt is ismertette, hogy másik 600-nál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, „amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek”. A Tesco így több ezer fogyasztási cikket (élelmiszer és nem élelmiszer jellegű) biztosít tartósan olcsón.

„Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szabályozásoktól függetlenül előre tervezhető, olcsó bevásárlási lehetőséget kínáljunk vásárlóinknak. Nem szeretnénk, hogy az árak miatt kelljen kompromisszumot kötniük. Bízunk benne, hogy ez nem csupán a magyar családoknak jelent segítséget, de egyúttal ösztönzi a hazai belső fogyasztást, és hozzájárul a központi költségvetés áfabevételeinek növekedéséhez is” – értékelt Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.

Leárazási hullám az egyik legnagyobb magyarországi boltnál: százával csökkentették a termékek árát

A Tesco szeptember 12-től kezdődően vont be újabb mintegy 900 árucikket az Árgarancia-programba. A leggyakrabban keresett márkatermékkel bővítette az eddig túlnyomórészt saját márkás termékekből álló, kedvezményes árú választékát, mint a Milka, a Haribo, a Nivea, a Törley, a Heineken, a Coca-Cola, a Pick, a Herz, a Chio vagy az Ariel.

Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús is garantáltan olcsó. Az áruházlánc ezzel összesen már majdnem 1700 termék esetében vállal garanciát arra, hogy ha valaki alacsonyabb áron jut hozzá ezekhez a termékekhez, visszafizeti neki a különbözetet.

Mindezen felül a Tesco további több mint 600 állateledel és tartós élelmiszer árát csökkentette tartósan ugyancsak szeptember 12-től. Az érintett árucikkek között találhatók

  • konzervek,
  • reggelizőpelyhek,
  • instant ételek és alapok,
  • tészta,
  • rizs, valamint
  • vegán, cukor- és gluténmentes termékek.

A vásárlóknak így nem kell csupán az ár miatt lemondaniuk az olyan élelmiszerekről, mint a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták, a Hellmann’s szószok vagy a Nutella mogyorókrém.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.