Elsőként lapunk adta hírré, ami a Packeta ügyfelei közt már nem volt titok: gondok vannak a kézbesítéssel a legnagyobb magyar csomagküldő hálózatnál. Kérdésünkre a Packeta nem reagált, hétfőre ígértek tájékoztatást, az RTL Híradójának azonban már elismerték a problémát.
A Packeta a közelmúltban vált a legnagyobb magyar csomagautomata-hálózattá, miután a Foxpostot megvette a cseh Packetát is birtokló befektetői konzorcium: 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltet Magyarországon.
Az integrációt a hetekben kezdték meg, ez a hatalmas hálózat sem tud azonban megbirkózni az igényekkel: a közösségi médiát elárasztották a fogyasztói panaszok.
Nekem magyar csomag lassan már két hete nem érkezik meg. Nem tudom, mi történik a Packetánál, de ez már felháborító
– írta néhány napja az egyik ügyfél a Redditen. Miközben hatalmasak a késések, a panaszok szerint az ügyfélszolgálatot nem lehet elérni.
A Packeta az RTL Híradónak reagált. Elismerték a problémát, amely állításuk szerint azután keletkezett, hogy szerződést kötöttek egy távol-keleti webáruházzal, és azt ígérték, hogy kapacitásuk növelésével igyekeznek elhárítani a problémákat.
Több lenne az automata, a csomagpont, ideiglenesen pedig hétvégén is dolgoznak. A kártérítési lehetőségekről azt jelezték: ha reklamáció van, 15 napos késésnél a törvénynek megfelelően megtérítik a feladási díjat.
A Packeta problémája egyik jele annak, milyen hirtelen szakadt rá az európai és a magyar piacokra a gigásszá növő kínai webáruházak kínálata.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.