A Magyar Turizmus Zrt. arról tájékoztatta az MTV Híradóját, hogy a 24 órás telefonos ügyfélszolgálatukat 2007-ben több mint 35 ezren hívták fel, 2008 első félévében pedig már több mint 17 ezer hívás érkezett kollegáikhoz.
A legtöbb hívás program, szórakozási lehetőség, szálláshely és közlekedés témákban érkezett, ezeket követik a kiadványok utáni érdeklődések, de sokan panaszkodnak a jegyellenőrökre és a MÁV-ra is, sőt előfordult, hogy egy szórakozó helyen történt bántalmazás után kérte egy hazánkba látogató turista a call centerben lévő telefonos kolléga segítségét.
A nyelvi problémák miatt sokszor telefonálnak a turisták, mert nem nagyon tudják megértetni magukat Magyarországon. A Magyar Turizmus Zrt. call centerébe segélyhívás naponta 4-6 alkalommal fut be, legutóbb egy japán turista kért segítséget, mert inzultálták a jegyellenőrök.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.