A sugallt – elsődleges – asszociáció az lenne, hogy „megédesítjük Európa kávéját”, a kifejezés mögött azonban legalább kétszeres értelemben is lehet hátsó szándék vagy rejtett jelentés. A reklámszakemberek mindenesetre igyekeznek eloszlatni a gyanakvást, és azt hangoztatják, hogy a képzettársítás mellett csak annyi lehet még a dologban, hogy a kockacukrot Csehországban találták fel.
Kritikusok szerint ez sem stimmel egészen, az édesítőszernek az adott formát egy svájci származású atyafi adta, még 1843-ban, a monarchia területén lévő cukorgyárban, amely történetesen egy, ma Dacice nevet viselő helységben van. A reklámszlogen egyik kétes jelentésének azt tartják, hogy a szélsőséges euroszkeptikus nézeteiről ismert államfő – Václav Klaus – valamikor egy példázattal fékezte az integrációs hevületet, amely szerint Csehország úgy fog feloldódni az Európai Unióban, mint kockacukor a feketekávéban.
Emellett a „megédesíteni” formulával is baj van, mert az eredeti cseh kifejezés („To vám osladím” – „Azt én megédesítem Önnek”) többnyire hordoz magával egy ellentétes jelentést, ami valahogy úgy szól, hogy „pokollá teszem az életét”. A reklám ismertetése után körkérdést intéztek a Prágai Rádió munkatársaihoz, akik kijelentették, hogy többnyire ez utóbbi, ironikus értelemben használják az adott nyelvi formulát vagy allegóriát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.