Felháborodva tapasztaltuk, hogy a vállalat védett állatok ellen irányuló szlogennel kommunikál. Az "Egyél hódot!" felszólítás jelent meg a Lexmark hirdetéseiben, melyet egy többtízezres példányszámú gazdasági magazinban lehetett megtalálni.
Mint írják: ellenérzéseiket szította, hogy a hirdető lapon nem csupán a szlogenben jelenik meg a védett faj, hanem egy hódból készített étel receptjét is olvashatjuk.
Tiltakozásuk oka elsősorban az a tény, hogy a közönséges hód Magyarországon a védett fajok közé tartozik, melynek természetvédelmi értéke legmagasabb, az azonos besorolású állatok között.
A közlemény úgy fogalmaz: kötelességüknek érzik, hogy fellépjenek a Lexmark provokatív kommunikációs stratégiája ellen, hiszen ebben az esetben a következmények akár tragikusak is lehetnek.
"Belegondolni is rettenetes, hogy valaki komolyan veszi a buzdítást, és valóban elpusztít egy, esetleg több hódot, hogy elfogyassza azokat. Minden eszközt megragadva óvni kell a jelenlegi populációt, az elpusztításukból még tréfát űzni is igen ízléstelen" – fogalmaz a közlemény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.