A kampány keretében egyebek között arról informálják a fogyasztókat, hogy mit tehetnek, ha késik a repülőjáratuk, vagy elvesztik a poggyászukat, milyen kötelezettségük van akkor, ha érvényes jegy nélkül utaznak a buszon, és utólag fizetik be a büntetést. Mire kell figyelniük az utazási szerződés megkötésekor, vagy akkor, ha elégedetlenek a választott szálloda szolgáltatásaival, esetleg nem kapnak számlát.
A szövetség elsőként a közeljövőben hatályba lépő új jogszabály, az utazási szerződésről szóló kormányrendeletre szeretné felhívni a fogyasztók figyelmét - derül ki a közleményből. Az új rendelkezések tisztázzák az utazással kapcsolatos alapvető fogalmakat, pontosítják utazási szerződés esetében a részvételi díjra, árfeltüntetésre vonatkozó előírásokat.
Kibővül a díjemelés lehetőségének köre azzal, hogy erről a szállítási költségek változása miatt is dönthetnek, ideértve az üzemanyagköltségek változását is. Módosulnak az út lemondására, a bánatpénzre, vagy lemondási díjra vonatkozó szabályok is, és a jövőben az utazásszervezők a hibás teljesítésből eredő károkért a felelősség mértékét a részvételi díj kétszereséig korlátozhatják.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.