Január 3. és 6. között összesen 3 722 ügyfél fordult meg a kormányablakokban, legtöbben, 349-en egy budapesti kormányablakot, a Teve utcai ügyfélszolgálatot keresték fel, amely a Közép-Magyarországi Regionális Egészségbiztosítási Pénztár épületében működik.
Az integrált kormányzati ügyfélszolgálatokon, azaz a kormányablakokban ez idő alatt az ügyfelek többsége - 2 377 ember - általános kérdésekben kért tájékoztatást. A legtöbb ügyintézés, szám szerint 429, ügyfélkapu létesítésével kapcsolatban történt. Az induló ügykörök adataiból megállapítható az is, hogy legnagyobb érdeklődésre a pénzügyi támogatások igénylését lehetővé tevő ügykörök - gyes, gyed, anyasági támogatás - tartottak számot.
Ezen felül fokozott volt az érdeklődés aktuális kormányzati intézkedésekkel, így például a nők 40 évnyi szolgálati idő utáni nyugdíjba vonulásával, a magánnyugdíjpénztárakkal kapcsolatos ügyekkel, valamint az adórendszerbeli változásokkal összefüggésben.
Január 3-án, hétfőn 29 helyszínen nyílt meg az országban kormányablak, integrált ügyfélszolgálati iroda, amelyben 29 ügykört lehet intézni: lehet például ügyfélkaput nyitni, vállalkozásokkal kapcsolatos ügyeket intézni, családi pótlékot, gyest, anyasági támogatást igényelni, és általános tájékoztatást kérni. A kormányablakok 12 órás nyitva tartással működnek: hétfőtől péntekig reggel 8-tól este 8 óráig tartanak nyitva.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.