A programot a hulladékok újrahasznosításával foglalkozó nemzetközi hátterű TerraCycle vállalattal közösen folytatja az élelmiszergyártó.
A program egyik fő célja, hogy a visszaküldött csokoládépapírok újrahasznosításával minél több környezetbarát – zöld és fenntartható – módon csomagolt termék kerüljön forgalomba.
Az akció nemcsak környezetvédelmi, hanem jótékonysági célokat is szolgál: minden egyes beküldött csokoládécsomagolás után két forintot ír jóvá a Kraft Foods Hungária a gyűjtők számláján: az összegyűlt keretet a csapatok az általuk kiválasztott iskolának, alapítványnak, nonprofit szervezetnek ajánlhatják fel. A részvétel teljesen ingyenes, a csomagküldés költségeit is a programot indítók vállalják.
Tom Szaky, a TerraCycle magyar származású alapító vezérigazgatója elmondta, hogy a koordináló társaság profitérdekeltséggel működik amolyan social bussiness alapon. A majdani nyereség az újrahasznosított csomagolóanyagokból készített különböző műanyag használati tárgyak értékesítése után keletkezik. A TerraCycle 2001 óta működik, jelenleg 22 országban van jelen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.