BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

MMA: 78 millió a Pesti Vigadó médiakampányára

Győztest hirdetett a Magyar Művészeti Akadémia a Pesti Vigadó megnyitátásához kapcsolódó médiatenderen.

Az állami megrendelésekben eddig sem szűkölködő Bell and Partners Kft. nyerte el a Magyar Művészeti Akadémia „A Pesti Vigadó 2014. március 14-én tartandó ünnepélyes megnyitásának tárgyában indítandó kampány médiatervezéssel és vásárlással kapcsolatos feladatainak ellátása” című pályázatát 78,7 millió forintos ajánlatát. Más pályázó nem volt a feladatra. A kommunikációs ügynöség a referenciái között említi az Agrármarketing Centrumot, az Állami Autópályakezelőt, a MÁV-ot és a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztériumot is.

A kormány még 2011. februárjában 2,23 milliárd forintot biztosított a Pesti Vigadó rekonstrukciójára, akkor úgy tervezték, hogy az év októberére nyílhat meg a Magyar Művészeti Akadémia székházának is számító rendezvényhelyszín. A Vigadó vagyonkezelője akkor azt közölte az MTI-vel, hogy a 2004 óta tartó felújítás során mintegy 1,15 milliárd forintot fordítottak az épületre. Tavaly augusztusban mintegy egymilliárd forint azonnali átcsoportosítását rendelte el a kormány a Pesti Vigadó rekonstrukciójának befejező, III. üteméhez a rendkívüli kormányzati intézkedések terhére.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.