Közlése szerint az egyik legfontosabb változtatás az lesz, hogy a jövőben parkolófékkel rögzített, forgalomból átmenetileg kivont szerelvény csak akkor tartózkodhat az állomás fővágányán, ha a peronon egyetlen utas sincsen - adta hírül mai számában a Magyar Nemzet.
Továbbá a parkolásnál használt fékrendszert úgy alakítják át, hogy az állomáson álló szerelvényt teljes terhelés mellett is képes legyen megtartani.
A vizsgálat egyébként megállapította, hogy május 23-án a hullámvasútra néhány utas a figyelmeztetés ellenére szállt fel, és a parkolófék nem bírta a terhelést. A szóvivő leszögezte: ez természetesen nem jelenti azt, hogy a tiltás ellenére felszálló utasok lennének a hibásak.
A peronra az utasokat beengedő munkatárs későn észlelte a helyzetet, és bár megkísérelte, nem tudta a bekapcsolt parkolófék ellenére kigördülő szerelvényt megállítani, és a vészleállítót idejében beüzemelni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.