Az eddig elköltött mintegy 7 milliárd forint után további állami pénzeket szórnak el a budapesti olimpiai pályázatra - írta a Magyar Nemzet. Újabb forrásokat fordítanak például reklámra. A Budapest 2024 Nonprofit Zrt. hirdetménye szerint a Társadalmi párbeszéd az olimpiáért kommunikációs kampány 2017. évi stratégiájának kialakításáért, rendezvények megvalósításáért, kommunikációs kampány megtervezéséért és lebonyolításáért lehet pályázni.
Ugyanezt a közbeszerzést egyszer már kiírta a szervezet az idei évre is. A pályázatot augusztusban nyerte el két cég, a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Ferencváros labdarúgócsapata vezérigazgatójának, Orosz Pálnak a cége, a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. Akkor 900 millió forint keretösszegről szólt a szerződés, négy és fél hónapra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.