Hillary Clinton, az amerikai Demokrata Párt elnökjelöltje az eddigi legnagyobb adománygyűjtő hálózatot építette ki kampánya alatt.
A Politico riportja szerint a kampány elmúlt tizennyolc hónapjában Clinton adománygyűjtő csapata különösen Kaliforniában volt aktív, de összesen több mint ezerre tehető azoknak a száma, akik legalább százezer dollárt adtak a kampányára, ők kétszer annyian vannak, mint Barack Obama hasonló támogatói négy éve.
A lap szerint miközben a Clinton-kampánycsapat szívesen emlegeti a kisemberek kis összegű adományait, de a több mint ezer adománygyűjtő jól szervezetten dolgozott mintegy negyven szövetségi államban és négy országban - Nagy-Britanniában, Franciaországban, Japánban és Kínában - is: minimum 113 millió dollárt gyűjtöttek össze Hillary Clinton és a Demokrata Párt számára. A Clinton-kampányra összegyűlt teljes összeg ennél nagyságrendekkel nagyobb, hiszen milliárdosok is nagy összegekkel járultak hozzá. Köztük említi a lap a befektető Haim Sabant, Soros Györgyöt, Warren Buffettet és Tom Steyert.
A lap riportja szerint egyedül Kaliforniában kétszázhatvanheten szerveztek adománygyűjtő díszvacsorákat, gálaesteket és más rendezvényeket a Clinton-kampány számára. A lap a filmvilágból Barbra Streisandot, Steven Spielberget, George Lucast és Jeffrey Katzenberget említi, a vállalati szférából a Yahoo vezérigazgatóját, Marissa Mayert és Cheryl Sandberg Facebook-vezérigazgatót, Anna Wintourt, az amerikai Vogue magazin főszerkesztőjét és Haim Sabant, aki a többi között a spanyol nyelvű országos tévécsatorna, az Univision tulajdonosa is.
A John Podesta kampányfőnök meghackelt elektronikus leveleiből is szemezget a lap: az egyikből kiderül, Haim Saban hogyan ajánlotta fel a spanyol ajkú szavazók megnyerésére az Univisiont Hillary Clinton kampánycsapatának.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.