A Cannes Lions International Festival of Creativity, rangos nemzetközi reklámverseny és díjátadó történelme egészen 1954-ig nyúlik vissza. Az évek során a reklámszakma különböző területeivel, és számos egyéb aktivitással kiegészült esemény minden évben a kreatívipar legjobbjait várja.
A 30 év alatti szakemberek számára rendezett Cannes Young Lions verseny 1995 óta része a kreatívipar globális ünnepévé vált Cannes-i fesztiválnak, melyre a kijutás feltétele a nemzeti fordulóban aratott győzelem.
A versenyzőknek a hagyományok szerint a feladat átvétele után 24 óra állt rendelkezésére, hogy a nemzetközi zsűri előtt prezentálandó koncepciót kidolgozzák. A brief idén is olyan humanitárius katasztrófahelyzetet helyezett a középpontba, mely 10-ből 9 vészhelyzethez hasonlóan világszerte láthatatlan marad, nem kerül be a hírekbe.
Medina Paloma és Hadnagy Luca, a HPS reklámügynökség PR szakemberei az első magyarok, akik a Young Lions 22 éves története során megnyerték kategóriájukat, de a Cannes-i Fesztivál több mint 60 éves története során is mindössze a második ügynökség lett így a HPS, akik első helyezést ünnepelhettek a legendás Cannes-i színpadon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.