Október másodika volt az első nap, amikor az összes (80 ezer) jegyet online adták el. Az előre váltott jegy nélkül érkező turistáknak a múzeum személyzete segít abban, hogy mobiltelefonjukkal a helyszínen vegyék meg a jegyet egy QR-kód beszkennelésével.
Azoknak, akik végképp képtelenek az online vásárlására, például a nagyon idősek vagy a mobil készülék nélkül érkezők, kérésre a személyzet maga vásárolja meg a jegyet.
Jelenleg napi 15-20 ezer belépőjegy vásárolható a helyszínen QR-kóddal, annyi, amennyit korábban két óra alatt adtak el a 30 jegypénztárnál. Az online jegyértékesítés 2011-ben indult, ez év augusztusáig 77 százalékra emelkedett az elektronikusan eladott belépőjegyek aránya.
A múzeum 2015 júniusa óta korlátozza a napi látogatószámot 80 ezer főre, hogy elejét vegye a túlzsúfoltságnak. A Tiltott várost 2012 óta évi átlagban 15 millió látogató kereste fel, tavaly 16 millió.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.