Nagyobb légbeömlőkről, az ezekben lévő bumeráng alakú betétekről és a színre fújt hűtőrácskeretről lehet egyértelműen azonosítani az RS Q3 és RS Q3 Sportback modelleket, a kerékjáratok 10 milliméteres szélesítése és a nagyobb méretű tetőspoiler csak a hozzáértőknek árulkodik. A lényeg egyébként a kocsi orrába épített 2,5 literes, öthengeres alumínium turbómotor, amely 400 lóerős, 480 newtonméter nyomatékú, ennek köszönhetően az autó 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 kilométerre, a végsebessége akár az óránkénti 280 kilométert is eléri.
Áthangolt felfüggesztés, közvetlenebb kormányzás, és pillangószelepes, az öthengeres jellegzetes hangját kiemelő sportkipufogó fokozza az élményt. A szériafelni 20 colos, extraként 21 colos kérhető, elöl 375 milliméteres, perforált, hátul 310 milliméteres, sima féktárcsa található, elöl hatdugattyús a féknyereg, amely fekete vagy piros lehet. Extraként kérhető karbon-kerámia fékrendszer elöl 380 milliméteres tárcsával, a féknyereg itt szürke, piros vagy kék lehet – hátul marad a 310 milliméteres acéltárcsa. Az utastérben új grafikát kapott a digitális műszeregység, RS dizájncsomag rendelésekor pedig kék vagy piros díszcérnával bolondítják meg a gyémántvarrású nappabőrrel burkolt sportülések küllemét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.