Több mint 80 százalékkal megugrott az új regisztrációk száma a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzetet követően a vezető független e-számlakezelési platform rendszerében, a korábbi időszak átlagához viszonyítva.
A Díjnet partnereivel együtt azon dolgozik, hogy az újonnan regisztráló ügyfelek a lehető legrövidebb időn belül áttérhessenek az elektronikus számlafizetésre. A platformon tavaly már mintegy tízmillió e-számlát bocsátottak ki országos és regionális szolgálgatócégek.
A Díjnetnél arra számítanak, hogy a következő hónapokban érdemben tovább növekedik az elektronikus számlafizetés volumene Magyarországon, mivel a koronavírus okozta veszélyhelyzet miatt sokan térnek át a következő időszakban a levélforgalmat, készpénzhasználatot és személyes megjelenést nem igénylő e-számlafizetésre, online megoldásra. A legnagyobb magyar független e-számlakezelési platformon
jelenleg 33 közüzemi, telekommunikációs, biztosítási és más, háztartáshoz köthető szolgáltató számláit lehet befizetni, országos és regionális cégekét egyaránt.
A budapestiek akár az összes közüzemi számlájukat egy helyen fizethetik, amennyiben a Díjneten megtalálható közüzemi szolgáltatókat választják.
A tömeges új regisztráció miatt a Díjnet kérte és buzdítja számlakibocsátó partnereit, hogy az új ügyfelek e-számla igényét az eddiginél is gyorsabban hagyják jóvá, hogy azok, akik eddig hagyományos módon fizettek a szolgáltatásokért, minél hamarabb áttérhessenek az elektronikus számlafizetésre.
A Díjnet emellett minden segítséget megad azoknak a szolgáltató cégeknek, amelyek szeretnének áttérni az e-számlázásra, de nem építették ki saját online csatornáikat.
Azon cégek csatlakozását is folyamatosan fogadják, amelyek a saját elektronikus rendszerük mellett a sok szolgáltatót egy platformon kezelő Díjnet használatát is lehetővé tennék ügyfeleiknek.
A szolgáltatók bejelentkezését folyamatosan fogadják, és segítik őket, hogy a lehető leghamarabb el tudják végezni a csatlakozáshoz szükséges teendőket.
A szolgáltató cégeknek a csatlakozás nem csak rövid távon, a veszélyhelyzet idején hasznos, hanem azért is, mert jelentősen csökkenthetők a számlázási és a befizetésekkel kapcsolatban felmerülő költségek, valamint a statisztikák alapján érdemben nő az ügyfelek fizetési fegyelme. Utóbbi pedig kiemelten fontos a válsághelyzet okozta gazdasági bizonytalanságok idején.
A Díjnet felhasználói a számlákat elektronikusan kapják, és külön emlékezteti őket a rendszer a közelgő fizetési határidőre is. A kiegyenlítésre számos lehetőség van: bankkártyás fizetés, internetbanki átutalás, megújult iCsekk mobilalkalmazás, illetve csoportos beszedési megbízás és egyedi átutalás. Akár a számla Díjnetbe érkezéséről tájékoztató e-mailből közvetlenül lehet kezdeményezni a gyors bankkártyás fizetést. A Díjnet emellett ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a fizetési tranzakciók megtekintését és a számlák tárolását, letöltését a bemutatásukat követő 18 hónapig.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.