Az Unilever a globális rasszizmusellenes tüntetések hatására átnevezi a Fair & Lovely nevű bőrfehérítő kozmetikumát – írja az RFI.
A cég mintegy 500 millió dolláros bevételt generált a termékből tavaly Indiában, azonban bejelentették a kozmetikum átnevezését, mivel közlésük szerint
elkötelezettek amellett, hogy megünnepeljék az összes bőrárnyalatot.
Indiai kultúrában mélyen beágyazódott a világosabb bőr iránti rajongás, mivel a bőrszín világosabb árnyalata egyben a kaszthierarchiában a magasabb pozíció betöltését is jelenti.
A bőrápolási portfóliónk befogadóbbá válik, és vezetőszerepet kívánunk beölteni a változatosabb szépség bemutatásában
– mondta Sanjiv Mehta, az Unilever hindustani vezetője.
https://www.youtube.com/watch?v=W57QzPznRBk
Black Lives Matter mozgalom globális hatása miatt számos vállalatot – köztük a L'Oreal francia kozmetikai óriást – többen is kritizálták a bőrfényesítő termékeikért. A Johnson & Johnson a múlt héten jelentette be, hogy felfüggeszti Neutrogena és Clean & Clear termékek értékesítését, amelyeket sötét foltcsökkentőként hirdetnek Ázsiában és a Közel-Keleten.
Uncle Ben egy fiktív karakter, akit először 1946-ban említettek.
Kiemelt kép: AFP
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.