BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A rasszizmus elleni tüntetések miatt az Unilever átnevezi a bőrfehérítő termékét

Az Unilever mintegy 500 millió dolláros bevételt generált a termékből tavaly Indiában.

Az Unilever a globális rasszizmusellenes tüntetések hatására átnevezi a Fair & Lovely nevű bőrfehérítő kozmetikumát – írja az RFI.

A cég mintegy 500 millió dolláros bevételt generált a termékből tavaly Indiában, azonban bejelentették a kozmetikum átnevezését, mivel közlésük szerint

elkötelezettek amellett, hogy megünnepeljék az összes bőrárnyalatot.

Indiai kultúrában mélyen beágyazódott a világosabb bőr iránti rajongás, mivel a bőrszín világosabb árnyalata egyben a kaszthierarchiában a magasabb pozíció betöltését is jelenti.

A bőrápolási portfóliónk befogadóbbá válik, és vezetőszerepet kívánunk beölteni a változatosabb szépség bemutatásában

– mondta Sanjiv Mehta, az Unilever hindustani vezetője.

https://www.youtube.com/watch?v=W57QzPznRBk

Black Lives Matter mozgalom globális hatása miatt számos vállalatot – köztük a L'Oreal francia kozmetikai óriást – többen is kritizálták a bőrfényesítő termékeikért. A Johnson & Johnson a múlt héten jelentette be, hogy felfüggeszti Neutrogena és Clean & Clear termékek értékesítését, amelyeket sötét foltcsökkentőként hirdetnek Ázsiában és a Közel-Keleten.

Rasszistának bélyegezték, ezért megváltoztatják az Uncle Ben's márkát

Uncle Ben egy fiktív karakter, akit először 1946-ban említettek.

 

Kiemelt kép: AFP

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.