A világ több száz üzleti iskoláját monitorozva a Financial Times minden évben összeállítja nemzetközi rangsorát a legjobb üzleti iskolákról és képzéseikről. A menedzsment képzéseket listázó, Financial Times Masters in Managment globális rangsorán idén a 90. helyen szerepel a Corvinus Vezetés és szervezés mesterképzése. Ezzel a program a világ száz legjobb menedzsment képzése közé sorolható.
A rangos helyezéssel
a Budapesti Corvinus Egyetem Vezetés és szervezés mesterképzése nem csak itthon számít egyedülálló programnak,
hanem nemzetközi viszonylatban is kiemelkedik.
A Financial Times felmérése szerint a Corvinuson Vezetés és szervezés mesterképzésen diplomázott hallgatók átlagfizetése három évvel a végzésük után bruttó 600,000 forint, amely a Diplomás Pályakövetési rendszer adatai szerint másfélszer magasabb az ugyanezt a mesterképzést más hazai egyetemen elvégzettek átlagfizetésénél. Ráadásul a corvinusos hallgatók diplomájuk értékét még egy CEMS (The Global Alliance in Management Education) képzéssel is növelhetik.
A CEMS két féléves, külföldi egyetemi félévet és szakmai gyakorlatot is tartalmazó képzés, amely Magyarországon csak a Corvinuson érhető el.
A CEMS program idén a 13. helyet szerezte meg a Financial Times rangsorán.
A Financial Times ár-érték arány tekintetében is rangsorolta a képzéseket. Ebből a szempontból már a 21. legjobb a Corvinus Vezetés és szervezés szakja. A rangsor arra is kitér, hogy a Corvinus mesterszakán végzettek 96 százalékának három hónapon belül sikerül elhelyezkednie a munkaerőpiacon.
A Corvinus Vezetés és szervezés mesterszak alumni hallgatói összességében kifejezetten elégedettek a képzéssel, tízből 8,77 pontra értékelték a Financial Times kérdőívében. Ebben a mérőszámban a kelet-közép-európai régióban a legjobbnak bizonyult a Corvinus, megelőzve a prágai Közgazdaságtudományi Egyetem, a lengyel Kozminski Egyetem, a szentpétervári Graduate School of Management, és a Ljubljanai Egyetem menedzsment programját is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.